חברת הקוסמטיקה רבלון מעלה בימים אלה קמפיין חדש לשפתוני Colorstay soft&smooth, בכיכובה של השחקנית ההוליוודית האלי ברי, המשמשת כדוברת רבלון ומלווה את המותג מאז 1995.
ברי קיבלה מיליון דולר עבור השתתפותה בקמפיין.
עלות הקמפיין החדש בישראל נאמדת ב-1.5 מיליון שקל, והוא יכלול סרטון פרסומת שיעלה בערוצים 2 ו-10.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.