רבלון השקיעה 1.5 מיליון ש' בקמפיין לשפתוני Colorstay

הקמפיין, בכיכובה של השחקנית ההוליוודית האלי ברי, יכלול סרטון פרסומת שיעלה בערוצים 2 ו-10

חברת הקוסמטיקה רבלון מעלה בימים אלה קמפיין חדש לשפתוני Colorstay soft&smooth, בכיכובה של השחקנית ההוליוודית האלי ברי, המשמשת כדוברת רבלון ומלווה את המותג מאז 1995.

ברי קיבלה מיליון דולר עבור השתתפותה בקמפיין.

עלות הקמפיין החדש בישראל נאמדת ב-1.5 מיליון שקל, והוא יכלול סרטון פרסומת שיעלה בערוצים 2 ו-10.