ח"כ שלי יחימוביץ: נחום ברנע מ"ידיעות אחרונות" - מגינם הקבוע של החזקים והמושחתים; על המתלוננת במשפט רמון: "היא גיבורה בעל כורחה"

ברנע כתב במוסף לשבת של "ידיעות" בסוף השבוע האחרון: "יחימוביץ' היא עיתונאית לשעבר שבגדה במקצועה... יחימוביץ' הביאה אל הפוליטיקה את כל חסרונות משלח ידה הקודם" * עוד אמרה יחימוביץ' על המתלוננת: "גדל כאן של נערות חזקות שיודעות בדיוק מה הן רוצות"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ יצאה היום (ה') במתקפה קשה על העיתונאי נחום ברנע מ"ידיעות אחרונות", שהאשים אותה בבגידה במקצוע העיתונות.

ברנע כתב במוסף לשבת של "ידיעות" בסוף השבוע האחרון: "יחימוביץ' היא עיתונאית לשעבר שבגדה במקצועה... יחימוביץ' הביאה אל הפוליטיקה את כל חסרונות משלח ידה הקודם. את האגו ואת היומרה ואת הביטחון באשמתם של אנשים או בחפותם ללא משפט. לחוות דעתה של יחימוביץ' על אתיקה עיתונאית יש בערך אותו תוקף מוסרי שיש לחוות דעתו של אלחנן טננבאום על אהבת מולדת".

בתגובה אמרה היום יחימוביץ לגלי צה"ל: "ברנע הוא עיתונאי מהיר חימה ומפונק, שלא יודע לקבל ביקורת, אפילו אם זו מרומזת בלבד. ברנע תמיד היה וממשיך להיות מגינם הקבוע של המושחתים, הוא האחרון בעולם שהייתי לומדת ממנו אתיקה עיתונאית. הוא תמיד לימין המושחתים - בפרשת קצב, בפרשת האי היווני עם אריאל שרון, עם רפי פלד והרשימה עוד ארוכה. הוא תמיד עם החבר'ה, תמיד עם החזקים ותמיד נגד החלשים".

בנוגע לפרשת רמון הוסיפה יחימוביץ: "לא חשבתי שרמון הוא הגבר שעל גבו צריך לשים את תמרור האזהרה של מה מותר ומה אסור ביחסי גברים ונשים, אבל הוא לא הותיר ברירה ליועץ המשפטי לממשלה. בית המשפט קיבל אתמול החלטה מאוד אמיצה שקובעת גבולות ברורים. וצריך להפסיק את ההסתה נגד המתלוננות".

יחימוביץ' הסתייגה מהשוואה אפשרית בין פרשת רמון לפרשת קצב. "פרשת קצב איומה ונוראה, ואני כפמיניסטית חוששת מהסלט הזה עם פרשת רמון. חשבתי שה', המתלוננת בפרשת רמון, לא צריכה לקחת את זה לבית המשפט, אבל הילדה המקסימה הזו היא גיבורה בעל כורחה. גדל כאן דור חדש של נערות חזקות, שיודעות בדיוק מה הן רוצות".