לאחר אינספור עיכובים: אתר המודיעין האינטרנטי של 144 של בזק עולה שוב לאוויר

האתר החדש מאפשר לגולשי האינטרנט למצוא, באופן קל וידידותי יחסית, לקוחות פרטיים ועסקיים

סוף סוף, ולאחר שנים של עיכובים מצד בזק, אתר המודיעין האינטרנטי של 144 של בזק עבר שידרוג. האתר עולה לאוויר מחר במתכונת הרצה. כתובת האתר חדש: www.b144.co.il

האתר החדש מאפשר לגולשי האינטרנט למצוא, באופן קל וידידותי יחסית, לקוחות פרטיים ועסקיים. בהמשך בזק אמורה לשתף פעולה באתר עם דפי זהב, שתביא את בסיס הנתונים שלה והאפליקציות לחיפוש עסקים שפיתחה וייבנה אתר משותף.

במסגרת האתר החדש, פיתחה בזק מנוע חיפוש באמצעותו ניתן יהיה לאתר כל מספר טלפון על פי דרישה. מנוע החיפוש שפותח במהלך השנה האחרונה יאפשר, בתום תקופת ההרצה, לבצע חיפושים מתוחכמים הכוללים תיקון שמות בכתיב חסר ומלא, חיפושים 'מקורבים' בערים סמוכות ועוד.

לקוח המבקש לאתר עסקים, יוכל לקבל לא רק את מספר הטלפון של העסק המבוקש, אלא את כל העסקים העונים לקריטריון החיפוש. הלקוח ימצא גם את אתרי הבית של אותם עסקים באינטרנט, קישור למפה כיצד להגיע לבית העסק ועוד.

עם שידרוג האתר, מצפים בבזק כי כמות השאילתות תגדל משמעותית. אתר 144 החדש ערוך לביקוש גבוה. האתר נבנה כך שיוכל לתת מענה למאות שאילתות מדי דקה וגם בזמן ביקוש גבוה זמני התגובה בשירות צפויים להיות מהירים מאד והמענה שהלקוחות יקבלו יהיה בתוך שניות ספורות.

רן גוראון סמנכ"ל לשיווק, מסר כי "האתר יהיה פלטפורמה לשידרוג מתמיד ויציע שירותים חדשים בעתיד, הן לגולשים והן למפרסמים".