סדרת הדרמה של רשת "מרחק נגיעה" שוברת שיאים: פרק הסיום רשם 35.9% רייטינג

בפרק צפו 850 אלף צופים ובזמן הפיק נרשם רייטינג של 39% * רבע מהנשים בישראל בגילאים 25-54 צפו בסדרה

סדרת הדרמה של זכיינית ערוץ 2 רשת, "מרחק נגיעה", רשמה אתמול (ג') שיא עונתי בפרק סיום העונה: הרייטינג הממוצע שנרשם עמד על 35.9% בקרב משקי בית יהודיים עם פיק צפייה של 39%. נתוני רייטינג מרשימים אלה מציבים את "מרחק נגיעה" כסדרת הדרמה המצליחה ביותר בטלוויזיה. בסך הכול צפו בפרק הסיום אמש כ-850 אלף צופים פרטיים. הרייטינג הממוצע של התוכנית לאורך כל העונה עמד על 28.9%.

בהשוואה לסדרות דרמות אחרות עולה, כי העונה השנייה של "מילואים", גם היא של רשת, רשמה רייטינג ממוצע של 16.8% בקרב משקי בית יהודיים, "אמאל'ה" עם אורנה בנאי של קשת רשמה בסיום העונה הראשונה שלה רייטינג ממוצע של 24.1%, "מעורב ירושלמי" של קשת רשמה רייטינג ממוצע של 19.1% ואילו העונה החמישית ברשת של "החיים זה לא הכול" רשמה רייטינג ממוצע של 20.1% בקרב משקי בית יהודיים.

כבר מהפרק הראשון נראה היה כי "מרחק נגיעה", שהוצבה על ידי רשת כסדרת הדגל לעונת החורף האחרונה, עומדת להפוך להצלחה, וזאת לאחר שפרק הבכורה רשם רייטינג ממוצע של 27.1%, רייטינג שהלך וגדל ובפרק השלישי של הסדרה כבר עמד על 29.8%. הסדרה של הבמאי רוני ניניו כללה שמונה פרקים והינה זוכת פרס הדרמה הטובה ביותר בפסטיבל חיפה.

מניתוח הקהלים שצפו במרחק נגיעה לאורך כל שמונת הפרקים עולה, כי עיקר הצפייה היתה בקרב נשים בגילאי 25-54, אצלן נרשם רייטינג ממוצע של 25.3%. המשמעות של נתון זה היא, כי רבע מהנשים בישראל בגילאים 25-54 צפו ב"מרחק נגיעה". עוד עולה מהנתונים, כי בקרב גילאי 35-44 נרשם לסדרה רייטינג ממוצע של 22.3% לעומת רייטינג של 21.5% בקרב גילאי 45-54, ורייטינג ממוצע של 21.1% בקרב גילאי 25-34.

האפסקייל שנרשם לסדרה (מדד המשלב צפייה בקרב בעלי השכלה והכנסה מעל הממוצע) עמד על 17.5%. מבדיקת ההכנסה של הצופים שצפו בסדרה לאורך כל פרקיה עולה, כי עיקר הצפייה נרשמה בקרב בעלי הכנסה ממוצעת בגילאי 25-54, שם נרשם רייטינג ממוצע של 23.5% לעומת 23.2% בקרב בעלי הכנסה נמוכה מהממוצע ו-17.8% בקרב בעלי הכנסה מעל הממוצע.