ירון לונדון: "'ידיעות אחרונות' ו'מעריב' סייעו לחמאס בכותרות שנתנו הבוקר בנוגע לגלעד שליט"

העיתונאי הוסיף בראיון לגלי צה"ל כי התומכים בשחרור גלעד שליט בכל מחיר הופכים את כל חיילי צה"ל לפתיונות עבור המרצחים * הכותרות הראשיות של "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" הבוקר קראו לשחרורו של שליט

"ידיעות אחרונות ומעריב סייעו ביודעין או שלא ביודעין לחמאס בעניין הכותרות הראשיות שנתנו הבוקר בנוגע לגלעד שליט" - כך אומר הבוקר איש התקשורת ירון לונדון בתוכניתו של רזי ברקאי "הכל דיבורים" בגלי צה"ל.

לונדון הביע בתוכנית התנגדות למאמרי המערכת של פרשני העתונים. הוא הוסיף כי התומכים בשחרור גלעד שליט בכל מחיר הופכים את כל חיילי צה"ל לפתיונות עבור המרצחים.

סקר גולשי גלובס
האם לדעתך פרסום הקלטת של גלעד שליט יזרז את שחרורו?
בוודאי, הלחץ כולו על הממשלה
הדבר לא משפיע בכלל

הכותרת הראשית של "ידיעות אחרונות" הבוקר אומרת "תחזירו אותו" ומשתרעת על פני עמוד שלם וזו של "מעריב" אומרת "החמאס שיחרר קלטת של גלעד שליט" עם כיתוב "קול של ילד".

כזכור, אתמול, יום השנה לחטיפתו של שליט על ידי החמאס, התפרסמה קלטת שבה נשמע קולו של שליט אומר: "אני החייל גלעד הכלוא בעזא א-דין אל קסאם. אמא ואבא ואחיי, אני מוסר דרישת שלום לכולכם. עברה עליי שנה שלמה בתוך הכלא ומצבי הבריאותי מידרדר".

"אני חייב אשפוז ממושך בבית חולים. אני מוסר את געגועיי לכולכם. אני מצטער על חוסר ההתעניינות בעניין שלי. זה ברור שהם חייבים להיענות לדרישות אלה כדי שאשתחרר כבר מהכלא, במיוחד שהייתי במבצע צבאי. כמו שיש לי הורים, גם לאלפי הצעירים הפלשתיניים יש אמהות ואבות שצריכים להחזיר להם את בניהם"