טליה חלמיש מונתה למנכ"לית סוכנות מדנס

שוקי מדנס מצא מנכ"ל לסוכנות הביטוח שבשליטתו: אמש אישר דירקטוריון הסוכנות את מינויה למנכ"לית של עו"ד טליה חלמיש, מראשי הסוכנות בשנים האחרונות. חלמיש תחליף את רו"ח צבי ליבושור, שעזב את הסוכנות לפני כחודשיים לטובת ניהול ניו קופל ביטוח, המתעתדת לקום.

חלמיש הצטרפה לקבוצת מדנס, סוכנות הביטוח בשליטה פרטית הגדולה בישראל, בשנת 1991, לאחר שעזבה את משרד עוה"ד אלי זוהר. היא שימשה מאז כמנהלת חטיבת רשלנות רפואית בסוכנות - עיקר פעילותה. במסגרת זו היתה אחראית על פעילות לניהול סיכונים בחטיבה, הפעילות לניהול תביעות ופעילות החיתום. ליבושור, שכבר אינו במדנס, שימש כמנכ"ל הסוכנות מאז אפריל 2005.

את חלמיש יחליף כמנהל חטיבת הרשלנות הרפואית ד"ר איתן חי-עם, ששימש עד לפני כחודשיים וחצי מנכ"ל בית החולים סורוקה בבאר שבע. הוא שימש בעבר גם כמנהל מחוז המרכז בשירותי בריאות כללית. חי-עם צפוי להצטרף למדנס ב-15 ביולי.

תחום ביטוח האחריות המקצועית לרופאים נשלט בידי סוכנות מדנס, שבשנים הקרובות תצטרך להתמודד עם כוונות האוצר לשנות את מבנה השוק עקב המחירים הגבוהים. זה יהיה האתגר המרכזי שיעמוד בפני חלמיש. תהליך נוסף שעובר על מדנס נוגע לשותפות הנרקמת עם קבוצת הביטוח הפניקס להקמת חברה משותפת בתחום ביטוחי הבריאות, שתתחרה בתחילה במכרז הסיעודי של מכבי שירותי בריאות, שצפוי לצאת תוך חודש-חודשיים.

סוכנות מדנס נמצאת בבעלות שוקי מדנס (65%), המשמש כיו"ר, קבוצת הביטוח הראל (25%) ובנק אגוד (10%). לפני כשלושה חודשים רכש אגוד ממדנס 10% מהחברה לפי שווי של 145 מיליון שקל.