נמשך גל העזיבות ב"מעריב": גם המשנה למנכ"ל, אביעד פרידמן, פורש מתפקידו

פרידמן עבד ב"מעריב" בשנתיים האחרונות והיה אחראי על התכנון והרכש * העורך אמנון דנקנר הודיע לאחרונה על פרישתו העתידית

בהמשך לגל העזיבות ב"מעריב ", הודיע הערב (ד'), אביעד פרידמן, המשנה למנכ"ל "מעריב", על החלטתו להפסיק את עבודתו בחברה - כך נודע ל"גלובס".

פרידמן (36), עבד ב"מעריב" בשנתיים האחרונות והיה אחראי על תחום התפעול והרכש, שכלל בין היתר אחריות על צמצום עלויות התשתית והרכש, עבודה מול ספקים ושיפור התשתית הפיזית והארגונית של החברה. פרידמן הוא מקורבו של גוסינסקי וכיהן כדירקטור מטעמו.

פרישתו של פרידמן ממשיכה את גל העזיבות והשינויים הארגוניים ב"מעריב": אמנון דנקנר, עורך העיתון, הודיע לאחרונה על פרישתו העתידית. גם העיתונאי הוותיק דן מרגלית, המקורב לדנקנר, הודיע כי הוא עוזב את "מעריב" לאחר חמש שנים וחצי, לטובת החינמון החדש של המיליארדר שלדון אדלסון, "ישראל היום".

כמו כן, משה ראובני, ששימש כמשנה למנכ"ל "מעריב", הודיע לפני כשבועיים כי יפרוש מתפקידו בתקופה הקרובה, בתום כשנתיים וחצי בתפקיד. בנוסף, עופר נמרודי, מו"ל ומנכ"ל "מעריב", מנהל מו"מ על מינוי מנכ"ל העיתון, תפקיד שבו הוא מחזיק היום בעצמו. המגעים מתנהלים מול מספר מועמדים, ביניהם גם אילן ישראלי, לשעבר מנכ"ל וואלה.

נמרודי מסר בתגובה לעזיבתו של פרידמן, כי "אביעד פרידמן הוא איש מצוין שלצערי נאלץ לעזוב מכיוון שמצא עצמו בין הפטיש לסדן במחלוקת שבין בעלי השליטה למיעוט בחברה. אני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו". פרידמן בחר שלא להתייחס לידיעה.