משפחת עופר מצ'פרת את הבכירים בבז"ן: יקבלו מענקי הפרטה בהיקף של 3.1 מ' ש'

היו"ר יוסי רוזן "יסתפק" בשכר חודשי של 75 אלף שקל * המנכ"ל ישר בן מרדכי יהנה ממענק של 325 אלף שקל

משתלם להיות בכיר בבזן במיוחד אחרי שהחברה עברה הליך של הפרטה. החברה, שעברה באחרונה לשליטת החברה לישראל שבבעלות משפחת עופר, דיווחה היום (ב') כי מענקי ההפרטה שיקבלו הבכירים בחברה יסתכמו ב-3.1 מיליון שקל.

מנכ"ל החברה, ישר בן-מרדכי, יקבל מענק של 325 אלף שקל; סמנכ"ל הכספים יעקב הירש, סמנכ"ל משאבי אנוש יעקב קב-נקי וסמנכ"לית השיווק רבקה ברוקמן, יקבלו כל אחד מענק של 325 אלף שקל; הסמנכ"ל הטכני גד מנדלסון, וסמנכ"ל התפעול חנן קלצ'וק, יקבלו מענק של 278.5 אלף שקל; הסמנכ"ל לפיתוח עסקי שוקי שי, יקבל מענק של 232 אלף שקל; מנהלת אגף מערכות מידע אתי גוטמן, תקבל מענק של 273 אלף שקל ומבקר הפנים יהודה מאירוביץ', והדובר בן ציון הורוביץ "יסתפקו" במענק של 216 אלף שקל כל אחד. היועצת המשפטית של בז"ן חיפה, עו"ד מיכל מינצר, תקבל מענק של 317 אלף שקל.

המענקים אושרו בשבוע שעבר על-ידי ועדת הביקורת ודירקטוריון בז"ן. מבז"ן נמסר, כי ההחלטה לאשר את המענקים התחשבה בכך שהמדינה נושאת במענק ההפרטה. בחברה מסבירים, כי המענק נקבע בהתאם לכללי רשות החברות, וכי המענקים הם סבירים לאור המאמץ שהושקע על-ידי ההנהלה בהצלחתו של הליך ההפרטה.

יצוין, כי עובדי בז"ן קיבלו במסגרת ההפרטה בונוס בהיקף של 160 אלף שקל בממוצע שכלל מענק בסך חמש משכורות לעובד (90 אלף שקל), ומענק נוסף בסך 70 אלף שקל בגין פיצול החברה.

יו"ר החברה יוסי רוזן, לעומת זאת, יזכה לשכר לא גבוה, יחסית לגודלה של בז"ן חיפה. בז"ן הודיעה כי שכרו החודשי של רוזן יהיה 75 אלף שקל, בנוסף לקבלת רכב, נהג והחזר הוצאות טלפון נייד. רוזן יהיה זכאי לעסוק בעיסוקים נוספים שלא במסגרת כהונתו, לרבות תמורת שכר, ובלבד שיכהן לפחות השני שלישים של משרה. הסכם ההעסקה של רוזן נקבע לתקופה של שלוש שנים, ואם יבקש לפרוש מוקדם יותר, הוא יידרש לתת הודעה מוקדמת של שישה חודשים. רוזן החליף בתפקיד את היו"ר הקודם, אוהד מראני, לשעבר מנכ"ל האוצר, שסיים קדנציה מוצלחת של שלוש שנים, במהלכן הוביל את החברה להפרטה.