זזים

השופט בדימוס

חיים סומך הצטרף למשרד עוה"ד גושן בחיפה. עו"ד סומך, שכיהן כשופט ושופט ראשי בבית הדין לעבודה בנצרת במשך כ-16 שנה, צבר התמחות וניסיון רב בתחומי משפט העבודה ותכנון הביטחון הסוציאלי. משרד גושן הוותיק עוסק במשפט אזרחי-מסחרי, בדגש על נדל"ן ואגודות שיתופיות. הוא הוקם ע"י עו"ד דניאל גושן ומנוהל כיום ע"י עוה"ד אביתר גושן, דורון גושן וצבי סיגל.

עו"ד סיגל

מלמיליאן-אלימלך,

שהיתה תובעת בכירה במשרד התמ"ת, יוצאת לשוק הפרטי. מלמיליאן, אחותו של הכדורגלן שביט אלימלך וגרושתו של אורי מלמיליאן, ניהלה במשך השנים מאות משפטים פליליים נגד מעסיקים של עובדים זרים. כעת היא עוברת לצידו השני של המתרס ותייצג מעסיקים. "קנסות מינהליים המוטלים על מעסיקים הינם גבוהים לאין שיעור. החוק מטיל על המעסיק סנקציות כבדות מנשוא, שיכולות למוטט אותו כלכלית", היא אומרת.

עו"ד ניבה ברג

הצטרפה למחלקת ההגבלים העסקיים במשרד רון גזית, רוטנברג ושות', העוסק במשפט מסחרי ומעסיק 29 עו"דים. ברג עבדה בשבע השנים האחרונות ברשות הגבלים עסקיים כאחראית על סקטור מזון וחקלאות, אחראית פטורי סוג וכן בניהול תיקים פליליים. ברג מצטרפת למגזר הפרטי לאחר שרק לפני כשנה עשה עו"ד בועז גולן מהמשרד את המהלך ההפוך, כשנבחר ליועץ המשפטי הראשי של הרשות.

עוה"ד אמיר שפיצר

ומושיק שמחיוף פרשו ממשרד ש. הורוביץ ושות', וביחד עם עו"ד אלה כץ-שינפלד (ששימשה כיועצת משפטית של קבוצת רב-בריח) הקימו את משרד שפיצר, שמחיוף, שינפלד, הממוקם במגדל ב.ס.ר 1 בר"ג. המשרד עוסק בתחום הנדל"ן (תכנון ובנייה, יזמות, ליטיגציה, קבוצות רכישה, עסקאות וכו') ובמשפט מסחרי. במשרד ש.הורוביץ טיפלו שפיצר ושמחיוף בלקוחות כמו חברת החשמל, פז, שופרסל, עיריית ת"א, מפוני גוש קטיף ועוד.

משרד ליפא מאיר

ושות' מתרחב ומצרף 5 עורכי דין: עמית סלע, ליה אנדל-כץ ועיינה קסלר, שהצטרפו למחלקה המסחרית ומחלקת הנדל"ן, ועוה"ד סילביה גל ויעל לוי, שהצטרפו למחלקת הליטיגציה. עורכת דין נוספת צפויה להצטרף למחלקת קניין רוחני ושלושה עורכי דין נוספים צפויים להצטרף למחלקה המסחרית ולמחלקה הבינלאומית.