בעיות הקליטה של מנויי yes מעמיקה והיא כבר אינה נחלתם רק של תושבי הצפון הסובלים מהפרעות קליטה קשות מתחילת החודש שעבר. אתמול (ב') חוו שוב תושבי מרכז הארץ את הבעיה המעיקה. yes מבחינתה עדיין חסרת אונים מול הבעיה. "אנחנו לא אשמים, אנחנו אחראיים", אמר הבוקר בני כהן, היועץ האסטרטגי של חברת הטלוויזיה בלוויין.
כהן אמר את הדברים בתוכנית "עסקים באוויר" של חגי גולן ברדיו 99FM. בנוסף אמר היועץ כי החברה תפצה את מנוייה הנפגעים מהתקלה המתמשכת. כהן ציין כי מספר מנויי החברה בכל הארץ עומד על 530 אלף בתי אב.
יוצר מכול ניכר מדבריו של כהן כי החברה אובדת עצות באשר לסיבת התקלה ואפשרויות הפיתרון. "ההפרעה אתמול לא הייתה בצפון, אלה דווקא במרכז. בעבר היו תקלות גם במרכז וגם בצפון. כל דבר שאגיד עכשיו הוא ספקולטיבי".
בתחילת השבוע אמר רון אילון, מנכ"ל yes בראיון ל"גלובס": "אלה היו 3 שבועות מאוד קשים לחברה ולי, עם בעיות קליטה קשות לעיתים, שירות שקורס ומשבר עם הלקוחות. אולם מה שהכי מתסכל הוא שזו בעיה שלא תלויה בנו ושאין לנו בעצם שום יכולת לתקן אותה. התסכול הוא עצום". איילון הודה בראיון בנוסף כי החברה סובלת באחרונה מגל נטישות של לקוחות בעקבות התקלה.
ב-yes סבורים כי ההפרעות בשידור נובעות משידורים של אנייה השטה במים הבינלאומיים מול חופי ישראל, ככל הנראה גרמנית. לדברי yes הצבא אישר כי האוניה היא הסיבה לבעיה, אולם הפתרון כאמור עדיין לא נמצא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.