מכשירים את הדור הבא: בנו של אודי אנג'ל מונה לתפקיד מנכ"ל חברת עופר ספנות

עופר ספנות היא בבעלות משותפת של אודי אנג'ל וסמי עופר ; אודי אנג'ל יכהן כיו"ר החברה

במשפחת עופר מתחילים להכשיר את הקרקע להעברת שרביט הניהול לידי הדור הבא. אורי אנג'ל בנו של איש העסקים אודי אנג'ל מונה באחרונה לתפקיד מנכ"ל חברת האחים עופר ספנות אחת החברות הגדולות בקבוצה שבבעלות הפלג המשפחתי של סמי עופר.

אורי אנג'ל (30) הוא בנו של אודי אנג'ל מנישואיו עם בתו של יולי עופר, ליאורה עופר. על מינויו של אורי אנג'ל שהוא נכדו של יולי עופר פורסם היום באתר האינטרנט "המטען". נודע כי במסגרת השינוי צפוי אודי אנג'ל להמשיך ולכהן בתפקיד יו"ר חברת עופר ספנות.

אורי אנג'ל הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת שיקגו. בעבר הוא עבד שנתיים בקרן גידור בינלאומית, ובשנים האחרונות הוא היה חבר בהנהלת עופר ספנות.

עופר ספנות נמצאת בבעלות משותפת של אודי אנג'ל 50% ומשפחת סמי עופר (50%). החברה היא למעשה חברת האחזקות המשותפת לאנג'ל וסמי עופר והעוסקת בתחומי ההיי-טק, המדיה והתעופה ועוד.

העיסוק מרכזי של עופר ספנות הוא בתחום אחזקת האוניות והחכרתן לצדדים שלישיים. עופר ספנות הייתה מעורבת במספר עסקאות בעלי עניין שבוצעו בשנים האחרונות בין צים (שבשליטת החברה לישראל) למשפחת עופר.

העובדה שבנו של אודי אנג'ל התמנה לתפקיד כה בכיר בקבוצה יכולה להעיד על מעמדו החזק. למרות שהיה נשוי לבתו של יולי עופר, אנג'ל נחשב למקורב לסמי עופר וגם יחסיו עם עידן עופר נחשבים כטובים מאוד.

עד לפני כשנתיים כיהן אנג'ל גם כיו"ר חברת צים אך פרש מתפקידו על מנת שיוכל להקדיש יותר זמן לעיסקי הספנות הפרטיים. אנג'ל המשיך בתפקידו כחבר במועצת המנהלים של צים וכיו"ר הוועד המנהל שלה. כמו כן אנג'ל מחזיק היום בשרשור בכ-6.2% מהון המניות של החברה לישראל.