מועדון צרכנות מקוון להורים

קבוצת הורים הקימה אתר לשיתוף מידע כדי לחסוך בהוצאות על פעוטות

בחודשים האחרונים פועל ברשת אתר אינטרנט צעיר שמטרתו לחסוך להורי פעוטות כסף רב באמצעות אינפורמציה המוזנת על ידי הגולשים החברים בו ויצירת "קהילה צרכנית-חוסכת".

האתר - "פעוטות" שמו (paotot.co.il) - הוקם על ידי קבוצת הורים צעירים כדי לעזור לגולשים, ובפרט להורים כמותם, לחסוך כסף על ידי השוואת מחירים זמינה ועדכנית יצירת של מוצרי צריכה לתינוקות. מטרת האתר להעניק מידע על מספר מוצרים רב ככל האפשר בפריסה ארצית של חנויות - כולל חנויות גדולות וקטנות, ארציות ומקומיות, המשווקות מוצרי תינוקות, תוך דיווח שוטף על מחירי המוצרים בחנויות השונות, וכך למנוע מהורים לשלם יותר.

באתר מנגנון המאפשר לגולשים לקבל אינדיקציה מגולשים אחרים מה אמינות הדיווח בו הם צופים ולדווח בעצמם האם דיווחי מחירים קיימים הם אמינים או לא. על מנת לעודד את הגולשים לעדכן מחירים באתר מחולקים פרסים למדווחים המצטיינים בכל שבוע ובכל חודש. עד כה הוסיפו הגולשים לאתר למעלה מ-1,950 מוצרים ו-1,420 חנויות ברחבי הארץ והזינו למעלה מ-150,000 דיווחים על מחירי מוצרים בחנויות שונות.

חישוב מהיר של האתר "פעוטות" קובע שתינוק עולה להוריו בשנה הראשונה כ-68,000 שקל. "קנייה חכמה לאחר השוואת מחירים באתר", מעידים יזמי האתר אחרי שנה של פעילות, "חסכה לגולשינו מאות שקלים בחודש".

כיום מונה האתר מועדון לקוחות של כ-7,000 משפחות בעלות ילד אחד או יותר בגיל 0-3. חברי המועדון מקבלים בנוסף למידע באתר דיוור שבועי הכולל אינפורמציה על מוצרים זולים במיוחד, מבצעים ייחודיים ושאר הטבות.