הנקראות ביותר

ד"ר צבי ברק

מנכ"ל מרכז גישות

* ההרצאה הראשונה שלי: התרחשה לפני 20 שנה בכנס של מנהלי הדרכה, שם הרציתי על מצוינות בניהול. משם הכל התחיל. באותה הרצאה התרגשתי מאוד. אני זוכר עד היום את היובש בגרון, את החרדה ואת ההתייחסות האוטומטית שלי לכל מגיב בקהל - לקחתי כל הערה באופן אישי.

* טיפ מקצועי: לשלב הרבה הומור, ליצור חוויה אצל הקהל ולא רק לדבר.

* כך אני יודע אם ההרצאה הצליחה: כאשר במהלך ההרצאה כל הזמן מצטרפים אנשים נוספים לחדר ואף אחד לא עוזב.

* שיווק עצמי: הטיפ הכי טוב שהייתי נותן למרצה מתחיל הוא להיות גמיש לצרכים, ובהתחלה להיות גמיש במיוחד ליכולות התקציביות של הארגון המזמין. אפילו להתחיל בהתנדבות או בסכומים ממש נמוכים. בתחילת הדרך הרציתי גם בסכומים מגוחכים, כדי לבנות שם ולחדור לשוק.

* כך אני עושה את הסינון: לא מסנן. אני מרצה לכל ארגון ולכל קהל שמזמין אותי.

* הפדיחה שלעולם לא אשכח: אין מקרה אחד כזה.

גיל: 56

מצב משפחתי: נשוי 4

ההרצאה הכי מבוקשת: "מצוינות אישית ועסקית בעולם תחרותי"

תדירות הרצאות: כ-25 בחודש

תעריף: עד 100 איש 7,500 שקל מע"מ, מעל 100 איש 8,500-10,000 שקל מע"מ

לקוחות בולטים: בנקים: לאומי, הפועלים, דיסקונט, הבינלאומי; חברות השקעה: פסגות אופק; ארגונים ציבוריים: משרדי ממשלה, עיריית חיפה, עיריית רעננה, עיריית ירושלים, עיריית תל-אביב, חברת חשמל, צה"ל, הסתדרות האחיות; תרופות: רוש, טבע, דקסון, כמיפל; הייטק: מטריקס, נס טכנולוגיות, אי.סי.איי, יבמ

עקבו אחרינו ברשתות
רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
היי טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
גלובס TV
✓ הרישום בוצע בהצלחה!