משרד איתן-מהולל ומשרד שנער-ויסברגר מתמזגים למשרד של 43 עורכי דין

המשרד הממוזג ייקרא איתן, מהולל, פאפו, ברט & שנער, ויסברגר ושות' * המיזוג הוא מהלך אסטרטגי של קבוצת איתן-מהולל

משרד עוה"ד ועורכי הפטנטים איתן-מהולל מתמזג עם משרד עוה"ד שנער, ויסברגר ושות', ומרחיב בכך את תחומי עיסוקו. המשרד הממוזג ייקרא איתן, מהולל, פאפו, ברט & שנער, ויסברגר ושות', והוא ימנה 43 עורכי דין ועורכי פטנטים, מתוכם 10 שותפים.

המיזוג הוא מהלך אסטרטגי של קבוצת איתן-מהולל, בראשות עוה"ד טלי איתן וירון מהולל, שמתמחה בעיקר בתחומי המשפט הטכנולוגי, בדגש על קניין רוחני, ובתחום המסחרי הבינלאומי.

ב-3 השנים האחרונות העמיקו במשרד איתן-מהולל את היכולות בכמה תחומים, ובהם תחום המיסוי, המנוהל ע"י ירון מהולל; תחום מיסחור הטכנולוגיה, המנוהל ע"י עו"ד איריס פאפו; תחום המיזוגים ורכישות, פירוקים ובנקאות, פרויקטי BOT ונדל"ן.

המיזוג עם משרדם של דורון שנער וניר ויסברגר, המונה 9 עורכי דין, צפוי להוסיף לאיתן-מהולל התמחות נוספת בדיני ני"ע ושוק ההון.

עו"ד דורון שנער אומר, כי "למשרדים יכולות משלימות בחלק מהענפים ויכולות דומות באחרים. ההשלמה בתחומי העיסוק, כמו גם התאמה אישית ואנושית בין הצוותים, מבטיחים שירות טוב ורחב יותר לקהל לקוחותינו".

עו"ד טלי איתן אומרת, שהמיזוג צפוי להרחיב את חוג הלקוחות, כמו גם "את סל השירותים של הקבוצה בתחומי הבנקאות, שוק ההון וניירות הערך".