ערן שריג מונה לסמנכ"ל השיווק של סטורנקסט

מחליף את בועז משען, שמונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות בחטיבה הבינלאומית של חברת האם של סטור נקסט - ריטליקס

חילופי גברי בחברת שירותי המידע סטורנקסט: ערן שריג (37), מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק במקומו של בועז משען (37) שקודם לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות בחטיבה הבינלאומית של חברת ריטליקס, חברת האם של סטורנקסט.

שריג הוא בעל תואר ראשון ושני בכלכלה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון. עד כה שימש שריג כמנהל השיווק של חברת הביטוח AIG. קודם לכן שימש במשך 6 שנים כמנהל מותג הגבינות וכמנהל תחום המזון הטרי בקבוצת שטראוס. שריג ייכנס לתפקידו בחודש מארס הקרוב.

משען הוא בעל תואר ראשון ותואר שני במנהל עסקים ומימון מטעם אוניברסיטת קייפטאון בדרום אפריקה. משען חותם חמש שנים בתפקיד סמנכ"ל שיווק של סטורנקסט.

במהלך תפקידו, הייתה סטורנקסט לחברה הראשונה שהחלה לבסס את מחקריה על נתוני אמת בדבר רכישות על-ידי התחברות ישירה לקופות של רשתות השיווק ובכלל זה לקופות של הרשתות שופרסל ורבוע כחול וכן לקופות הרשתות הפרטיות. כמו כן, התחברה החברה לקופות של רשתות הנוחות בתחנות הדלק. בתקופה זו גם הגיעה סטורנקסט לשיא בהיקף כיסוי שוק מוצרי הצריכה העומד על כ-1,500 נקודות מכירה.

גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>
 
חזרה למעלה