"מעריב" והארץ" לא מגיבים להערכות על שת"פ בין "מעריב" ל"דה מרקר" מול "כלכליסט"

ב"מעריב" שוקלים להפיץ את המוסף הכלכלי "דה מרקר" של קבוצת "הארץ" למנויי "מעריב", תמורת תוספת של כ-15-20 שקל לדמי המנוי החודשיים

ב"מעריב" שוקלים את האפשרות להפיץ את המוסף הכלכלי "דה מרקר" של קבוצת "הארץ" למנויי "מעריב", תמורת סכום חודשי של כ-15-20 שקל בנוסף לדמי המנוי הרגילים. כך נודע ל"גלובס". במהלך השיחות בין קבוצת "הארץ" לבין "מעריב", הועלתה האפשרות כי "מעריב" יפיץ למנוייו את מוסף "דה מרקר", בנוסף למוסף הכלכלי של "מעריב", "עסקים", אשר ימשיך להיות מופץ לכלל המנויים כחלק מהעיתון.

גורמים בשוק המדיה העריכו כי במידה והצדדים יגיעו להבנות בעניין, יוכל "מעריב" מצד אחד להתמודד עם "כלכליסט" של קבוצת "ידיעות אחרונות", ומהצד השני שיתוף פעולה כזה יוכל להקל גם על "דה מרקר" בהתמודדות מול המוצר הכלכלי החדש של "ידיעות". לפני מספר חודשים יצא בית "ידיעות" עם עיתון כלכלי חדש שמשווק בסכום של כ-30-35 שקל בחודש למנויי העיתון. למנויים שאינם מעוניינים בעיתון החדש, המוסף הכלכלי הוותיק של "ידיעות" ממשיך להיות מופץ כחלק מהעיתון, במקביל ל"כלכליסט".

כזכור, עם השקת "כלכליסט", הוצהר לא פעם כי מטרתו של מוצר העיתונות החדש הוא להתמודד בזירת העיתונות הכלכלית מול ה"דה מרקר".

אפשרות זו של הפצת "דה מרקר" עלתה כחלק מהשיחות שמתנהלות בין הצדדים להאחדת כוחות במספר מישורים ותחומים, בהם: המקומונים, הלוחות, הדפוס וההפצה. מגעים אלה מתקיימים במקביל למגעים לרכישת "מעריב" על-ידי קבוצת "הארץ".

בקבוצת "הארץ" וב"מעריב" סרבו להגיב על הידיעה.