אהוד גרוס יסיים את תפקידו כיו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10

גרוס פורש על רקע בוררות שמתנהלת בעניינו בשל תלונה בגין הטרדה מינית ; אבישג אבטובי תחליף אותו בתפקיד

אהוד גרוס יסיים באופן רשמי את תפקידו כיו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10. גרוס הודיע על רצונו לפרוש מהתפקיד מסיבות אישיות וזאת לאחר שתקופת ההשעיה שלו הגיעה לסיומה לפני מספר ימים. עוד נודע כי אבישג אבטובי תמונה ליו"ר הקבוע של דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10.

כאמור, בעקבות עניינים אישיים המעסיקים את גרוס בימים אלה, המתייחסים לבוררות שמתנהלת בעניינו בגין הטרדה מינית, הודיע אמש גרוס ליו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, על פרישתו מהתפקיד וזאת לאחר שבשלושת החודשים האחרונים נגזרה עליו תקופת השעיה מתפקיד זה.

בישיבת מועצת הרשות שתתקיים היום צפויים חברי המועצה לאשר את מינויה של אבטובי אשר שימשה במשך שלושת החודשים האחרונים כממלאת מקום יו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, לתפקיד הקבוע. נכון לרגע זה אבטובי היא הדירקטורית היחידה מטעם הציבור בדירקטוריון ערוץ 10.

כפי שפורסם ב"גלובס", מועצת הרשות אמורה לאשר גם את תא"ל (במיל') כאמל אבו-רוקון כדירקטור מטעם הציבור בחברת החדשות של ערוץ 10, זאת במידה ואכן הדבר יקבל את כל האישורים הנדרשים. גם במידה והמינוי של אבו-רוקון יאושר במועצה, עדיין חסרים בדירקטוריון ערוץ 10 שני חברי דירקטוריון נוספים מטעם הציבור.

כזכור, לפני כשלושה חודשים מינה דירקטוריון חדשות ערוץ 10 את אבטובי המשמשת כמזה כ-7 שנים כמנכ"ל עיריית באר שבע לתפקיד יו"ר הדירקטוריון הזמני במקומו של גרוס, זאת למשך תקופה של שלושה חודשים. מינויה של אבטובי ליו"ר קבוע הוא למעשה המינוי הראשון של אישה לתפקיד יו"ר דירקטוריון של אחת מחברות החדשות.

דוברת הרשות השנייה אישרה את הידיעה. יו"ר המועצה, נורית דאבוש, אמרה בתגובה כי "אהוד גרוס מילא את תפקידו על הצד הטוב ביותר. שורת ההישגים של חדשות ערוץ 10 מדברת בעד עצמה והוא היה שותף בכיר להם. גרוס הוביל את חברת החדשות של ערוץ 10 על-פי אמות מידה מקצועיות וכללי אתיקה עיתונאיים. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

עד למועד פרסום הידיעה לא התקבלה תגובתו של גרוס לידיעה.