דנקנר על שריקות הבוז במופע הפילהרמונית: "באולם ישב מיעוט שמאלנים, קנאים, מרי נפש"

כך מדווח הבוקר "מעריב" ; ביום ה' הופיעה התזמורת בקונצרט חגיגי לרגל 60 שנה למדינת ישראל ; מנכ"ל התזמורת אבי שושני נשא ברכות וציין כי דנקנר הוא תורם מכובד לתזמורת וכי מלאו 5 שנים לרכישת קונצרן אי.די.בי ; שושני ב"עסקים באוויר":" הלוואי והיו לי עוד 10 נוחי דנקנרים"

"אין לי מושג מנין נבעה התגובה הזו ובהחלט לא ציפיתי לה", כך אמר ל"מעריב" איש העסקים נוחי דנקנר על נהמות ושריקות בוז מתוך הקהל.

ביום ה' האחרון הופיעה התזמורת הפילהרמונית בהיכל התרבות בתל אביב בקונצרט חגיגי לרגל 60 שנה למדינת ישראל. מנכ"ל התזמורת אבי שושני נשא ברכות למדינה ולתזמורת ואז ציין כי דנקנר הוא תורם מכובד לתזמורת וכי היום (ה') מלאו חמש שנים לרכישת קונצרן אי.די.בי.

בקרב הקהל נשמעו נהמות שהפריעו להתנהלות האירוע. אנשי עסקים שהיו במקום, לדברי "מעריב", סברו כי לא היה מקום לציין את קיומן של 5 שנים לרכישה.

דנקנר אמר ל"מעריב": "זו צרות עין וטיפשות. במקרה היום מציינים חמש שנים לרכישת אי.די.בי. לצערי באולם הזה בתל אביב ישב מיעוט של שמאלנים, קנאים, מרי נפש ואני מתעלם מהם לחלוטין. אמשיך לעשות למען הקהילה ולמען טובת מדינת ישראל כי אני חלק ממנה".

מנכ"ל התזמורת, אבי שושני, אמר בתוכנית "עסקים באוויר" עם חגי גולן ב"רדיו 99": "ברגע שהזכרתי את שמו של נוחי דנקנר וחמש שנים לאי.די.בי שרקו בוז. ההתייפיפות הזו נשגבת מבינתי".

"אם היינו סוגרים את התזמורת זה היה מרגיז קצת יותר. העובדה היא מאוד פשוטה. מה חושב הקהל? איך תתקיים התזמורת? מה חושב הקהל - משפחת דנקנר זו משפחה שתומכת בנו שנים בשקט". "הלוואי והיו לי עוד 10 נוחי דנקנרים".