קניון חוצות כרמיאל ייחנך ביולי בהשקעה של 25 מיליון דולר

המשביר לצרכן יפתח בקניון סניף שני בעיר בהשקעה של 10 מיליון שקל

קניון חוצות כרמיאל במתכונתו החדש, ייפתח בחודש יולי הקרוב, בהשקעה של 25 מיליון דולר. בקניון יפעלו 70 עסקים ביניהם סניפים של הרשתות, המשביר החדש לצרכן, אירית, קסידי, אריסטו שמט, RG512 , אדידס, נייק, קדס קידס, טימברלנד, נעלי אלדו, נעלי נמרוד, רויאלטי, מגבות ערד, טופ טן, נו-ניים, ספרינג, קויי, סבון של פעם, הפנינג, מקדולנדס, טרקלין חשמל ועוד. רשתות אלה יצטרפו לעסקים הפועלים בקניון והכוללים את שופרסל דיל, בנק מסד, בנק דיסקונט , אופטיקה הלפרין, סקאל אלקטריק וארט דה קוקו (בר שוקולד-מסעדה).

לפני כשנה רכשה חברת אמות 50% מהקניון מידי גבריאלים ייזום והשקעות, בעסקת תשואה הצפויה להתממש עם אכלוס הקניון. הקניון כולל 18,000 מ"ר מסחרי ודמי השכירות עומדים על 35-70 דולר למ"ר, בתוספת שיעור מהפדיון העומדים על כ-8%. דמי הניהול הנגבים בקניון הנם בגובה 12 דולר למ"ר.

לדברי טל מלכה, סמנכ"ל שיווק של הקניון, הצפי הוא כי פדיון העסקים בשנה הראשונה יעמוד על כ-300 מיליון שקל. "שמנו דגש על פתיחת חנויות לקהל יעד מגוון, על מנת ליצור תמהיל רחב ומגוון שיאופיין בחנויות אופנה, ולייף סטייל עם המותגים המובילים בכל תחום", אומר מלכה.

הקניון נמצא בסמוך למתחם BIG בעיר, שבו פועלות רשתות אופנה רבות ביניהן פוקס, רנואר, קסטרו, H&O, הוניגמן, תמנון, TNT ואחרות. בהתייחס לתחרות שבין הקניון ל-BIG, אומר מלכה: "הקניון מבודל ממרכז BIG ברמה גבוהה ובמיזוג, מעבר לעובדה ששני המתחמים הם מוקד משיכה לכל תושבי האזור ויש עבודה מספיקה לכולם".

רשת המשביר החדש לצרכן פותחת בקניון סניף שני בעיר כרמיאל. בסניף שישתרע על פני 2,100 מ"ר, יושקעו 10 מיליון שקל כאשר מקור כמחצית מההשקעה הוא במימון בעלי הקניון.

לדברי ניסים חסן, סמנכ"ל בכיר לתפעול במשביר, ההחלטה לפתוח סניף שני בעיר נובעת ממוקד המשיכה של המתחמים. "לפני כשנה קיבלנו הצעה להיכנס למתחם ביג וסירבנו כי חשבנו שזה יפגע בחנות שלנו בעיר אבל לאחר בדיקה מעמיקה של האזור והבנה שלנו שמקימים קניון אזורי, קיבלנו החלטה להקים שם חנות גדולה בקונספט חדשני שישולבו בתוכו כל המותגים הבינלאומיים שלנו, כולל ספרינגפילד. אנחנו רואים בחנות עוגן. מתחם ביג בכרמיאל הצמוד לקניון נחשב למתחם ביג המוביל בארץ", אומר חסן.