הוקם ועד הקורא למועמדות נוחי דנקנר לראשות הממשלה; דובר אי.די.בי: "מבחינת דנקנר מדובר בדבר הזוי"

לדברי יו"ר הוועד יחולקו מיליון סטיקרים ופרסומות תחת הסיסמא: "מהצלחה להנהגת המדינה" ; "עומדים מאחורי אנשים בעלי ממון" ; דובר אי.די.בי: "נוחי דנקנר הופתע מהנושא עליו למד מפניית 'גלובס'"

חשיפה: רובי אסא, יזם נדל"ן ואומן אשר לדבריו פעל בזמנו למען כניסתו של הרמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין שחק לפוליטיקה הישראלית, הקים ועד ציבורי למען הצגת מועמדותו של איש העסקים נוחי דנקנר ברשימה עצמאית לראשות הממשלה.

בראש הוועד יעמוד אסא עצמו. הוועד יחל בקמפיין הסברה שיכלול כמיליון סטיקרים, פוסטרים ועוד. אסא אומר כי הוועד יפעל כוועד ציבורי עצמאי ובלתי תלוי ואין ולא היה כל קשר עם דנקנר. כותרת הקמפיין אמורה להיות - "מהצלחה להנהגת המדינה".

אסא אמר היום ל"גלובס": "אמנון ליפקין שחק אפילו לא הכיר אותי, רק כשהתראיינתי בנושא לאחת מתוכניות הטלוויזיה, נודע לי כי יורם יאיר (יא יא) מעדכן את שחק לארה"ב שנפתח קמפיין למענו".

"דנקנר מסמל בעיני הכל. כל אדם שאני רק מזכיר לו את זה אומר שדנקנר הוא האיש המתאים. המטרה שלי היא שיגיע מצב בו הוא יגיד - אני מוכן לשקול את הנושא. יש זמן עד הבחירות ואני מקווה שהוא ישתכנע".

"לפני כשבוע הוא קיבל שריקות בוז בהיכל התרבות ואמר כי אלו אנשים צרי עין - אני אומר שזו התבטאות של מי שיכול להנהיג ואנחנו בצומת דרכים, צריך פה מישהו שיודע לנהל משא ומתן".

לדברי אסא, עומדים מאחוריו עשרות אנשים, ביניהם גם בעלי אמצעים אשר ישקיעו מאות אלפי שקלים בקמפיין. "האנשים עוד יוצגו".

"אנחנו נשים המון כסף, נחלק מיליון סטיקרים, פוסטרים, מדבקות, יש יוזמה גם לשילוט חוצות".

"יש המון אנשים פאסיביים וככל שעובר הזמן אנשים מבינים שהרעיון של דנקנר לשלטון הוא נכון - נוחי ניכר כמי שעושה לא רק למען ביתו אלא רץ לכל מקום בו צריכים".

מה לגבי טיעוני הון-שלטון?

אסא: "הוא לא זקוק לכלום האיש הזה, הוא לא צריך שום מעטפה מסדרת המעטפות שנמסרו לאישי ציבור בעבר. הוא בא ממקום של המשק, של עסקאות. הוא המתאים".

דובר אי.די.בי מסר בתגובה: "נוחי דנקנר הופתע מהנושא עליו למד מפניית 'גלובס' אליו. נוחי דנקנר אינו מכיר את מר אסא ואין לו שום קשר איתו - לא במישרין ולא בעקיפין. מבחינת נוחי דנקנר מדובר בדבר הזוי שאין לו ידיים ורגליים והוא מצפה שמר אסא יחדל מעיסוק בנושא ושהעניין ייפסק באופן מיידי".

דובר אי.די.בי ביקש להדגיש כי נוחי דנקנר אינו פעיל ואינו מתכוון להיות פעיל במערכת הפוליטית.