לא לאנשי היי-טק בלבד: דברים שחייבים לעשות בחיים - לחפש את עצמכם בגוגל ולשלוח דו"ח תקלה למיקרוסופט

עוד דברים שחייבים לעשות: להתחבר לפייסבוק ולהתנתק לשלוח SMS אישי ואינטימי לנמען לא נכון לקנות GPS ולהתקין בפיאט שלכם ולהוציא את הדיסק און-קי בלי להסיר חומרה כמו שצריך

מכירים את הספרים האלו שבהם רשימה של דברים שחייבים לעשות, ומקומות שבהם חייבים לבקר? אז הנה רשימה המיועדת לטכנופובים שבחבורה. 11 דברים שחייבים לעשות לפחות פעם בחיים.

לחפש את עצמכם בגוגל. היו מוכנים להפתעות. זה יכול להיות פסק דין מלפני 18 שנה שבו תבעתם את הקבלן על אריחים מתפרקים באמבטיה, או סרט בכיכובכם ב-YouTube שבן הדוד העלה לכבוד הבר מצווה.

להגיד "כן" לתוכנה חינמית. ואחר-כך מופיעה השאלה: "Would you like to purchase the Professional version now?". זה מתכון בטוח להיות נרדפים עד סוף ימיכם על-ידי אי-מיילים טורדניים ובקשות חוזרות ונשנות לבזבז את כספכם.

להתחבר לפייסבוק, ואז להתנתק

לפתוח חשבון בפייסבוק. אין תחליף להתרגשות הראשונית מהצעצוע החדש, מאינסוף האפשרויות, מהחברים החדשים שמחכים רק לכם.

לסגור את החשבון בפייסבוק. מסתבר שמלזרוק עוגות וירטואליות ולענות על חידוני טריוויה מטופשים לא יוצא בסוף היום שום דבר.

לשלוח למיקרוסופט דו"ח. אחרי שיש תקלה ומגיע הדו"ח, כדאי לשלוח אותו. זה לא אומר שאתם עובדים בשבילה, אבל ככה אתם עוזרים לה למצוא תקלות במערכת ההפעלה שלה, ובחינם.

לשלוח SMS אישי, ואינטימי לנמען לא נכון. "אלילה שלי, אני מתגעגע בטירוף", הוא לא בדיוק ה-SMS המומלץ לשלוח לדודה חסיה מגדרה.

להמר על לפחות $100 באתר ההימורים PartyPoker.com. אין לכם סיכויים לזכות, אבל ההמתנה לדעת אם זכיתם והתקווה הקטנה בלב - שווה הכול.

להחליף את הדפדפן שלכם מאקספלורר לפיירפוקס. למי שעוד לא קפץ למים, זו ההזדמנות. המבחן האמיתי לנחישות, לנועזות ולעדכניות שלכם יגיע כמה ימים אחר כך, אם תישארו איתו או תחזרו למנהגים הישנים שלכם.

עדכון הסלולר: לדעת להמשיך בחיים

לקנות GPS ולהתקין אותו בגאווה בפיאט שלכם. ראשית, אם אתם נוסעים בפיאט הרי שאתם אמיצים עוד לפני שקניתם GPS. אני נוהג להשתמש במכשיר הפלא הזה בחו"ל והוא אפילו הציל אותי מאבדון פעם או פעמיים בכבישים נידחים בדרום צרפת. בארץ, לעומת זאת, דרוש אומץ להשתמש בו, או לפחות להיות מוכנים לחוסר הסכמה קיצוני בין המציאות בכביש לבין הוראות ה-GPS.

למחוק מהנייד מספרים שלא בשימוש. נכון שיש משהו מפחיד בהרגשה שתאבדו את המספר והקשר לעולם. מצד שני, זו דרך מצוינת לראות מי באמת החברים שלכם, עם מי הייתם בקשר לאחרונה ואת מי צריך לשים מאחור ולהמשיך הלאה בחיים.

להוציא את הדיסק און-קי בלי להסיר חומרה כמו שצריך. זה לאמיצים בלבד. אני אישית התנסיתי בזה רק פעם אחת, וזה היה מפחיד ברמות היסטריות. כן, גם חוויות טכנולוגיות יכולות להיות מפחידות.

הכותב הוא יזם ומנהל בתעשיית ההיי-טק