לידיעת הנושים: "כלבוטק" חושפת את תכולת ביתו של בועז יונה בביתו של גבי בן-אהרון

במסגרת התחקיר מגלה רפי גינת, בעזרת מצלמה נסתרת, כי חפציו ורהיטיו של בועז יונה למעשה עברו לידיו של גבי בן-אהרון, בעליה של חברת גמא שיפינג, ובני ביתו בגדרה

תחקיר כלבוטק חושף הערב (ד') פן נוסף בהתפתחות פרשת חפציבה, התחקיר פותח בהצגת ביתו המפואר של בועז יונה ומשפחתו אשר ערב קריסת החברה, אז אורזת המשפחה את כל שכיות החמדה של הבית היוקרתי בכפר שמריהו, ובעזרת חברת גמא שיפינג שבבעלות גבי בן אהרון, נארזים כל חפציו של יונה ואמורים להיות מאוחסנים במחסני החברה באשדוד.

אפרים סלוצקי, לקוח של גמא שיפינג, מגולל איך חייב אותו גבי בן אהרון, בתשלום כפול בעבור משלוח מכולה להולנד, ונותן עדות אופי קשה על האיש וסגנונו.

במסגרת התחקיר מגלה רפי גינת, בעזרת מצלמה נסתרת, כי חפציו ורהיטיו של בועז יונה למעשה עברו לידיו של גבי בן אהרון ובני ביתו בגדרה. וזאת למרות שכונס הנכסים מחפש את תכולת ביתו של יונה כחלק מכינוס הנכסים בפרשת חפציבה אשר למעשה שייך לנושיו הרבים של יונה

רפי גינת טוען עוד כי גבי בן אהרון שיקר לבית המשפט, לכונס הנכסים ולכלבוטק, אך כלבוטק שהצליח להכנס עם מצלמה נסתרת לביתו של גבי בן אהרו, מציג את החפציו היוקרתיים פרושים על פני הבית כולו.