אניבום, מיזם האנימציה של אורי שנער, גייס 10 מיליון דולר מקרנות הון סיכון

גייס את הכספים מקרנות ההון סיכון DFJ והזרוע הישראלית שלה - DFJ תמיר פישמן, לצד המשקיע הקיים קרן ההון סיכון אברגרין - זאת בכוונה להרחיב את הפעילות בפלטפורמות האינטרנט, הסלולר והטלוויזיה

אניבום, מיזם האנימציה של אורי שנער, גייסה 10 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון DFJ והזרוע הישראלית שלה - DFJ תמיר פישמן, לצד המשקיע הקיים קרן ההון סיכון אברגרין. החברה תשתמש בכספים הללו על מנת להרחיב את הפעילויות שלה, למימון תוכן פרימיום לאינטרנט ולפלטפורמה הסלולרית ולפתח סדרות אנימציה עבור הטלוויזיה.

"המרחב של תוכן חדש ובפרט אנימציה גדל בקצב מהיר מאוד. אניבום יצרה מודל המאפשר לרתום את העוצמה ואת אפשרויות ההפצה דיגיטלית על מנת לייצר הזדמנויות עצומות עבור תוכן אנימציה, שנוצר על ידי רשת נרחבת של יוצרים עצמאיים ומקצועיים מכל רחבי העולם", אמר אנדרס סטאברופולוס, מנהל בכיר ב-DFJ.

ארז שחר, שותף בכיר בקרן ההון סיכון אברגרין, שהובילה את הגיוס הראשון של החברה והשקיעה במיזם 4.5 מיליון דולר, אמר: "באניבום זיהינו מודל עסקי יציב וצוות קריאטיבי יוצא דופן, אותו מוביל אורי שנער. המסלול של אניבום מאוד מרשים מאז שהושק המיזם, ואנחנו מאמינים שאניבום תמשיך להצליח ולהיות מובילה בתחום".

"עם שיתוף הפעולה עם DFJ ו-DFJ תמיר פישמן, אנחנו מאוד גאים לחבור לאחת מקרנות ההון הסיכון המובילות בתחום", אמר אורי שנער, מקים ומנכ"ל אניבום. "אניבום היא הממציאה של סטודיו האנימציה הדיגיטלית המקוונת ומודל האינקובטור האנימטיבי, ולראות את כוחות המדיה והבידור הגדולים מתנהגים כמונו מהווה עבורינו אישור לחזון שלנו".

אניבום הוקמה ב-2006 כפורטל בינלאומי המבוסס על תוכן אנימטיבי המיוצר על ידי גולשים.כיום יש באניבום רשת של למעלה מ-4000 יוצרים עצמאיים, המגיעים מכ-70 מדינות בעולם, והיא מאפשרת לצפות באלפי סרטי אנימציה.