יוניליוור משיקה מחדש את סדרת פתית בהשקעה של 2 מיליון שקל

הסדרה תושק מחדש תוך מיצובה כשותפה אקטיבית במסע היומיומי לשמירה על המשקל, ולא רק כתחליף לחם בזמן דיאטה ; במסגרת המהלך יוקם גם אתר אינטרנט לליווי וקואצ'ינג תזונתי

חברת יוניליוור משיקה מחדש את סדרת פתית בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל.

במסגרת המהלך מושקת הסדרה מחדש תוך מיצובה כשותפה אקטיבית במסע היומיומי לשמירה על המשקל, ולא רק כתחליף לחם בזמן דיאטה.

במסגרת המהלך יוקם גם אתר אינטרנט לליווי וקואצ'ינג תזונתי.