חברת יוניליוור משיקה מחדש את סדרת פתית בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל.
במסגרת המהלך מושקת הסדרה מחדש תוך מיצובה כשותפה אקטיבית במסע היומיומי לשמירה על המשקל, ולא רק כתחליף לחם בזמן דיאטה.
במסגרת המהלך יוקם גם אתר אינטרנט לליווי וקואצ'ינג תזונתי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.