חברת החדשות של ערוץ 2 החלה לתפעל אתר חדשות עצמאי באתרים של קשת ורשת

זו למעשה הפעם הראשונה שבה יתאפשר לראות את מהדורת החדשות באופן מורחב יותר עם חומרים חדשותיים נוספים

חברת החדשות של ערוץ 2 החלה לתפעל אתר חדשות עצמאי באתרים של זכייניות ערוץ 2 "רשת" ו"קשת". זוהי למעשה הפעם הראשונה שבה יתאפשר לראות את מהדורת החדשות באופן מורחב יותר, עם חומרים חדשותיים נוספים, כאשר עד כה ניתן היה לראות מהדורת חדשות מצומצמת שנשענה באופן בלעדי על התוכן הטלוויזיוני בלבד.

אתר החדשות יציע לגולשים ב"רשת" וב"קשת" תוכן אחיד שערוך באופן זהה, כאשר השוני היחיד יהיה טמון בעיצוב המותאם לכל אחד מהאתרים, כמו גם בפורמט הווידיאו שהן הם משדרים. באתר מועברים כל תוכניות חברת החדשות בשידור חי וב-VOD והמיקוד שלו הוא באספקת וידאו חדשותי מהיר לגולש.

מהיום תשודר גם מהדורת חדשות שבועית באנימציה. המהדורה תשודר באתר האינטרנט של חדשות ערוץ 2 אליו ניתן לגלוש מאתר "קשת" (http://www.keshet-tv.com/News.aspx) ומאתר "רשת" ( http://www.reshet.tv/newsite/news/main.aspx). מדובר בתוכן מיוחד לאינטרנט שפותח בחודשים האחרונים עבור האתר של החברה שנמצא בימים אלה בהרצה לקראת השקתו בשבועות הקרובים.

במהדורת החדשות באנימציה ניתן יהיה לצפות גם באמצעות המכשירים הסלולרים. מהדורת החדשות באנימציה מופקת בשיתוף עם חברת 'שרוטונים' שמתמחה ביצירת תוכן אנימציה מקורי. מייסדי המיזם ציינו כי הפרויקט המשותף עם חדשות 2 באינטרנט הוא פריצת דרך בתחום האנימציה והתוכן, והוא הופך את הנושאים הכי רציניים וחדשותיים שיש ליצירה סאטירית.