רשת מחשבים חדשה נכנסת לשוק: Excellnet DMO

הרשת החדשה, שתתחרה בבאג, Ivory ו-KSP, תתבסס על התשתית של רשת DMO ; מתכננת לפתוח עוד 20 סניפים בשנתיים הקרובות בהשקעה הנאמדת בכ-12 מיליון שקל

אל ההגמוניה של באג, Ivory ו-KSP מצטרפת רשת מחשבים חדשה. מדובר למעשה בהסבה של רשת הדיו "D.M.O" ש-10% ממנה נרכשו לאחרונה על-ידי קבוצת המחשוב DataSafe. על בסיס הניסיון של DataSafe, ובהשקעה כללית הנאמדת בכ-12 מיליון שקל, צפויה הרשת החדשה ששמה Excellnet DMO להפוך בשנתיים הקרובות לרשת המחשבים הגדולה בארץ.

"יש לנו את היתרון של תשתית קיימת", מסביר עומר ניר-הוד, מנכ"ל DataSafe, תוך שהוא מתייחס ל-43 הסניפים הקיימים של D.M.O, שיוסבו כולם לרשת החדשה. במסגרת ההשקעה ברשת, מתכננים בשנתיים הקרובות להקים עוד 20 סניפים חדשים, מה שימצב אותה מעל באג בעלת 51 הסניפים.

"באג יושבים בפריים לוקיישנס, אבל אצלנו הלקוחות לא יצטרכו לשלם את השכר דירה", טוען ניר-הוד תוך שהוא מתייחס לפריסה הנוכחית של D.M.O, שמתבססת בעיקר על מרכזים שכונתיים ב-30 נקודות יישוב ברחבי הארץ - ומלבד סניפים בודדים כמעט ולא ממוקמת בקניונים גדולים. "אנחנו מתכננים לשווק את כל סוגי המחשבים בכל רמות המחיר בסביבה המקצועית והזמינה ביותר", הוא מוסיף. כיום מוכרת DataSafe מחשבים באמצעות המותג ExtremePC הנחשב לשלישי בגודלו במכירות מחשבים באינטרנט, כשבפועל מדובר בעיקר במחשבים מורכבים ברמה נמוכה יותר.

קמפיין ההשקה האגרסיבי, שההשקעה בו נאמדת בכ-2 מיליון שקל, לא הולך לדעוך ככל הנראה בזמן הקרוב, וברשת החדשה מתכננים להשקיע כ-11 מיליון שקל בשנה בפרסום בתקציב שיטופל על-ידי משרד הפרסום בורודה-קפלן.