אלמוג כ.ד.א.י תובעת את פרשקובסקי: חייבת 22 מ' ש'

החברה הקבלנית אלמוג כ.ד.א.י הגישה לבית המשפט המחוזי בת"א תביעה שכנגד בסך 22 מיליון שקל נגד חברת הבנייה בנייני אריה פרשקובסקי, בטענה לאי-עמידה בהתחייבויות חוזיות.

במארס השנה תבעה פרשקובסקי 10 מיליון שקל מאלמוג, בטענה לליקויים, פגמים, איחורים וביצוע וניהול כושל של עבודות שלד וחיפוי חוץ של בניינים בשני פרויקטים יוקרתיים - ברמת אביב ובכוכב הצפון בת"א.

כעת טוענת אלמוג, באמצעות עוה"ד ברוריה לקנר ושירלי סקוט כחלון ממשרד בן-שחר, שבמהלך ביצוע העבודות בשני הפרויקטים דרשה פרשקובסקי לבצע שינויים ועבודות נוספות שהמסתכמות ב-22 מיליון שקל, ושהיא מסרבת לשלם כל תמורה בגינן.

לטענת אלמוג, פרשקובסקי לא נתנה כל מענה ענייני לדרישות התשלום שלה, ואף הפסיקה לחלוטין לשלם לה את התשלומים השוטפים בגין ביצוע העבודות מכוח ההסכם. לדבריה, פרשקובסקי הצדיקה את התנהגותה בטענה ששילמה לאלמוג תשלומי יתר שהיא זכאית להחזרם.

אלמוג טוענת שבדקה את כל החיובים ההדדיים וכי גם אם שילמה פרשקובסקי תשלום יתר נקודתי, אין בו כדי לכסות את חובה הכולל. כן נטען שפרשקובסקי חילטה שלא כדין, "בחוסר תום-לב מובהק הגובל בזדון", ערבות ביצוע של אלמוג, למרות שביצעה את העבודות בצורה מלאה. טרם הוגש כתב הגנה שכנגד. (ת.א. 1255/08).