גולשי "גלובס" מנצלים את הפאניקה: לוקחים שורט על ת"א 25 בתיקי ההשקעות באתר

חדש באתר! דירוגים יומיים, שבועיים וחודשיים של מגמות ההשקעות בתיקי ההשקעות של גולשי "גלובס"

הסערה שפקדה את שוקי העולם בעקבות קריסתו של בנק ההשקעות ליהמן ברדרס, נותנת את אותותיה גם בקרב עשרות אלפים ממנהלי תיקי השקעות הווירטואליים באתר "גלובס", אשר רושמים פעילות ערה בתיקי המעקב וההשקעות שהם מנהלים באתר.

החל מהיום, "גלובס" חושף את המגמות היומיות, השבועיות והחודשיות בדירוגי מנהלי תיקי ההשקעות באתר. כמובן, תוך שמירה הדוקה על פרטיות הגולשים ופעולותיהם בתיקים השונים.

ולממצאים: צניחתו של מדד ת"א 25 אל מתחת ל-900 הנקודות, ניכרת בתחום תעודות הסל, כאשר התעודה הנרכשת ביותר היום בקרב מנהלי תיקי ההשקעות היא תכלית שורט ת"א 25 המנצלת את הירידה החדה במדד המעו"ף, ואילו התעודה הנמכרת ביותר היא תכלית ת"א 25 העוקבת אחר המדד.

מגמה זו מתנהלת בניגוד למגמה אשר אפיינה את פעילות הגולשים בתעודות הסל רק בחודש האחרון, כאשר בראש רשימת תעודות הסל הנרכשות ביותר כיכבו התעודות קסם תל-טק 15 , מבט ת"א 100 וקסם בנקים המנצלות את העלייה במדדים שאחריהם הן עוקבות בבורסה בת"א. [לאתר תעודות סל]

מבין המניות הנרכשות ביותר במהלך החודש האחרון, ניתן למצוא את טבע , סמייל תקשורת 012 , אפריקה וכי"ל . ואילו היום לאור הירידות החדות, התהפך המסחר בחלק ממניות אלו, כאשר כי"ל, טבע ווריפון מוצאות עצמן כשלוש המניות הנמכרות ביותר על ידי גולשי גלובס.

נציין כי גם מניית פועלים הצליחה להתברג לרשימת עשר המניות היומיות הנמכרות ביותר והשתבצה למקום העשירי, וזאת כאשר בחודש החולף כלל לא נכנסה לרשימה זו.

לטבלת הדירוגים [לפורטל הפיננסי]