סיוע לתושבי שדרות תוך תמיכה ברעיה לראשות העיר: עמיר פרץ הגיש הצעת חוק לפטור ממע"מ בשדרות

מדובר בחוק "אזור סחר חופשי בשדרות" - התוכנית של אחלמה פרץ, רעייתו של עמיר פרץ, המתמודדת על ראשות העיר, לביטול המע"מ בשדרות ; הצעת החוק הוגשה ללשכה המשפטית של הכנסת כשעל החוק חתומים כבר 10 חברי כנסת, מהעבודה, הליכוד, יהדות התורה ומרצ

חברי הכנסת עמיר פרץ ויורם מרציאנו (עבודה) הגישו לכנסת את הצעת החוק לביטול המע"מ בשדרות, בתמיכת עשרה חברי כנסת.

מדובר בחוק "אזור סחר חופשי בשדרות", התוכנית של אחלמה פרץ, רעייתו של עמיר פרץ, המתמודדת על ראשות העיר, לביטול המע"מ בשדרות. הצעת החוק הוגשה ללשכה המשפטית של הכנסת כשעל החוק חתומים כבר עשרה חברי כנסת, מהעבודה, הליכוד, יהדות התורה ומרצ.

מבחינה טכנית, הגשתו תיחשב רק לאחר חזרת הכנסת מפגרת החגים, אולם חברי הכנסת מרציאנו ופרץ בחרו להגישו ללשכה המשפטית כדי שבינתיים יתבצעו התיקונים הדרושים.

אם יתקבל החוק, כל רכישה בעיר תוזל ב-15.5%, וחברות רבות כבר מביעות ענין במעבר לשדרות אם היוזמה תתקבל.

כזכור, הבחירות לראשות העיר יתקיימו ב-11 בנובמבר.

אחלמה פרץ קוראת לכלל חברי הכנסת ואומרת "חוק כזה חייב להיחקק כדי לחזק את שדרות, לעודד את ההתישבות וחיי המסחר בעיר ולהקל על התושבים. אנו מזכירה לחברי הכנסת את מחויבותה של מדינת ישראל לחיזוקה של שדרות בימים אלו, וקוראת להם להפעיל שיקול דעת לאומי ולתמוך בחוק במטרה לחזק את שדרות, כפי שנעשה בזמנו לגבי אילת".

לפני כחודש הציגה פרץ בבלוג שלה תוכנית לעידוד הכלכלה בעיר - בין היתר כוללת התוכנית של פרץ מתן פטור ממע"מ בעיר. משמעות הדבר היא שהמחירים ללא מע"מ של 15.5% כפי שקיים בעיר אילת.

את התוכנית של אחלמה ליוותה עצומה עליה מתכוונים פעיליה להחתים את תושבי העיר.

בנוגע לשאלה האם אין ניגוד אינטרסים בין הבחירות לראשות העיר להצעת החוק של פרץ אמר יועץ התקשורת של עמיר ואחלמה פרץ, תום וגנר: "ודאי שעמיר פרץ יהיה הראשון להתייצב לכל יוזמה שנועדת לסייע לתושבני שדרות הסובלים מאימת הקסאמים".

"ברור שאחד מיתרונותיה של אחלמה פרץ הוא יכולתה לרתום לעזרת שדרות גם כוחות מחוץ לישוב ולראיה ניתן לציין את 10 חברי הכנסת מהסיעות השונות שהצטרפו להצעה".