עוד פרויקט פינוי-בינוי בראשון-לציון: בוני התיכון יוזמת הקמת 530 דירות

החברה מדווחת כי החלה בתהליך של החתמת 120 בעלי נכסים לצורך ייזום והקמת הפרויקט

חברת בוני התיכון נכנסת לראשונה לפרויקט בתחום הפינוי-בינוי ויוזמת הקמת 530 דירות במקום 120 דירות במתחם ברחוב פיין בראשון לציון, בסמוך למחלף גן רווה וכביש 4. החברה מדווחת כי החלה בתהליך של החתמת בעלי נכסים לצורך ייזום והקמת הפרויקט.

כאמור כיום בנויות במתחם 120 דירות ב-5 בניינים בני 4 קומות ובניין רכבת אחד. לפי התכנון ייהרסו 120 הדירות ובמקומן יוקם פרויקט של 4-5 בניינים חדשים, מתוכן יוקנו לבעלי הנכסים 120 דירות משודרגות. מנכ"ל בוני התיכון עמי פרץ אמר כי החברה מתכוונת להרחיב את היקף פעילותה בתחום זה בעיקר לאור הניסיון שצברה בבנייה וייזום בתחום המגורים בכלל ובראשון לציון בפרט.

מימוש הפרויקט בראשון לציון תלוי בין היתר בחתימת כל בעלי הנכסים במתחם על ההסכם לפינוי-בינוי, אישור תב"ע לפרויקט בתוך תקופה שתוסכם מראש וכן בהכרזת המתחם "כמתחם לפינוי-בינוי" וקבלת כל האישורים הנדרשים מרשויות התכנון וממינהל מקרקעי ישראל.

עיריית ראשון לציון תומכת בהקמת הפרויקט. מטעם בוני התיכון מלווים את העסקה עו"ד ארז ינאי ומשרד עו"ד יהודה טוניק, ועוזי שיריזלי. עוה"ד המייצגים את הדיירים הם עו"ד אייל שטרנברג ועו"ד אריאל ביטון.

ראשון לציון הפכה בתקופה האחרונה ל"בירת הפינוי-בינוי" של ישראל, בין השאר בזכות שיתוף פעולה של העירייה ומתחמים רבים המתאימים לתוכניות התחדשות עירונית, ומספר פרויקטים של פינוי-בינוי בעיר כבר יצאו לדרך.

בפרויקט קריית האמנים ברחוב גבעתי במתחם סלע בעיר יוקמו למעלה מ-1,400 יח"ד חדשות בידי אחים דוניץ שאכלוסן יחל בעוד מעט למעלה משנה. בפרויקט ייבנו 14 מגדלים בני 25 קומות כל אחד. פרויקט פינוי-בינוי נוסף נמצא ברחוב אלקלעי, שם התוכנית אושרה כבר בוועדה המקומית עם 300 יח"ד חדשות. שני פרויקטים נוספים עם 630 יח"ד חדשות מקדם משקד עוה"ד גינדי-כספי: 330 יח"ד בשכונת זאב במזרח העיר ב-4 בניינים בני 22 קומות (במקום 70 דירות שייהרסו), ופינוי-בינוי ברחוב פוזננסקי בשכונת רמת אליהו, מערבית לכביש 4, עם 300 יח"ד במקום 58 משפחות שיפונו. *