מיישר קו: פורטל וואלה יעלה בעיצוב חדש במהלך החגים

בניגוד לעיצוב הנועז של נענע10, בוואלה החליטו להיצמד ככל האפשר לגירסת המקור ; האתר המחודש ישלב גם כלים פרסומיים חדשים

עיצובים ברשת: לאחר שנענע10, nrg ו-ynet השיקו את הפורטל בעיצוב מחדש, מגיע גם תורה של וואלה . פורטל האינטרנט עתיד להשיק במהלך החגים את עמוד הבית בעיצוב חדש, שיחשוף יותר ערוצי תוכן בפורטל, ולפי האתר - אמור לשפר את חוויית הגלישה. לצד העיצוב החדש, שודרגו גם מוצרי הפרסום, ולצידם ישולבו כלים פרסומיים חדשים.

על פניו, נראה כי לפחות מבחינה גראפית, מדובר יותר ב"מתיחת פנים" מאשר עיצוב מחדש - החזות של האתר החדש דומה מאוד לחזות הישנה, וגם סרגל הניווט המרכזי בראש עמוד הבית כמעט ולא השתנה. בכירים בענף האינטרנט סוברים כי ככל הנראה בוואלה! שמעו את הביקורות שקיבל העיצוב החדש והנועז (והיו שאמרו: נועז מדי) של אתר נענע10, והחליטו שלא לבצע מהפכות על המסך.

כזכור, אתר וואלה! החל להעלות יותר ויותר תכנים של yes, ולפחות בכל הנוגע לוידאו ברשת - נראה כי בעיצוב החדש יינתן יותר פוקוס לתכנים הטלוויזיוניים. באחרונה גם העלה הפורטל אתר חדש, וואלה! ג'ובס, ביחד עם חברת רדמץ'; זאת לאחר שוואלה! רכשה 50% מאתר MSN ג'ובס ממיקרוסופט.

יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של וואלה!, טוען כי עמוד הבית יהיה מרווח יותר, מעודכן יותר ונוח יותר לשימוש עבור הגולשים. "המהלך שעשינו נועד לשקף את ההשקעה המוגברת של וואלה! בשנים האחרונות בתכנים ואת העלייה הניכרת ברייטינג של ערוצי התוכן. לצד ההרחבה המשמעותית של אזור החדשות, הגדלנו את נוכחות ערוצי התוכן האחרים, כמו ספורט, עסקים, תרבות, רכב ולייף סטייל".

דודו בקר, המשנה למנכ"ל וואלה: "העיצוב החדש משקף את הניסיון העצום שנצבר בוואלה! בהבנת צרכי הגולשים והמפרסמים כאחד. העבודה כולה, לרבות התכנון העיצוב והפיתוח, בוצעה על-ידי צוותי עבודה פנימיים של החברה. לוואלה! יתרון עצום בתחום זה על כל מתחריה - היא מצליחה לפתח את כל המוצרים המהותיים בכוחות עצמה תוך הסתמכות על צוות פיתוח מוביל".

בקר הוסיף כי השקת עמוד הבית החדש היא צעד ראשון בסדרה של צעדים שיביאו בחודשים הקרובים לקפיצת מדרגה בפונקציונאליות של האתר. "לשמחתנו גולשים, מפרסמים ומשרדי פרסום, להם הצגנו את גרסת הבטא בשבועות האחרונים, הגיבו בחיוב רב לגרסה החדשה".

על-פי סקר TIM לחודש אוגוסט, וואלה! מדורג במקום השני, בקרב האתרים בישראל, עם שיעור חשיפה שבועי של 70.2%. לדברי וואלה!, מדי חודש מבקרים באתר כ-5 מיליון גולשים, כאשר וואלה! הוא עמוד הבית של 27% מגולשי האינטרנט בישראל.