נסרדישי למזוז: להכריע במהירות בעניין כל הנחקרים בפרשת רשות המסים

נסרדישי מחה בפני מזוז כי מאז מונה למנהל קבוע ברשות המסים הוא עוסק בשיקום הרשות, שנפגעה הן מהחקירה והן מהעובדה שבמשך שנה וחצי לא מונה לה מנהל קבוע

מנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי, פנה ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בבקשה לקבל החלטה מהירה בעניינם של אנשי הרשות שנחקרו באזהרה בפרשת המינויים ברשות המסים, ושטרם התקבלה החלטה בעניינם. כך נודע ל"גלובס".

נסרדישי מחה בפני מזוז כי מאז מונה למנהל קבוע, הוא עוסק בשיקום רשות המסים, שנפגעה הן מהחקירה והן מהעובדה שבמשך שנה וחצי לא מונה לה מנהל קבוע. לדבריו, העובדה שעניינם של העובדים שנחקרו עדיין לא הוכרע, יוצרת עננה מעל ראשם, ופוגעת בתפקוד רשות המסים ובשיקומה.

במסגרת חקירת פרשת רשות המסים נחקרו עובדים רבים ברשות באזהרה. לפני כחודשיים החליטה הפרקליטות על הגשת כתב אישום נגד שמונה גורמים המעורבים בפרשה, בהם עובדים ברשות המסים. באשר לאחרים שנחקרו באזהרה, הודיעה הפרקליטות כי עדיין לא התקבלה החלטה בעניינם.

יצוין, כי נסרדישי עצמו נחקר באזהרה וטרם התקבלה החלטה בעניינו. עם זאת, בטרם מונה נסרדישי למנהל רשות המסים, בחנה הפרקליטות את מעורבותו לכאורה בתיק, והחליטה כי אין כל מניעה למנותו.

עוד נודע, כי נסרדישי פנה ליועץ וביקש כי נוכח הרושם המוטעה שנוצר מהפרסום בעיתון "הארץ" בנוגע למעורבותו בפרשת רשות המסים, תצא הבהרה של הדברים. והפרקליטות נענתה לבקשה והבהירה כי לא נמצאה כל תשתית ראייתית לביצוע עבירה פלילית או משמעתית כלשהי נגד נסרדישי.