נסראללה: ירושלים היא רכוש של הפלסטינים

מזכ"ל חיזבאללה הבטיח להילחם עד לשחרור פלסטין ; "כל אחד ואחד מאנשי חיזבאללה לא יישן ולא ינוח" ; "בין אירן ובין סוריה קיימת ברית שלא ניתן לפרק"

לאתר חדשות ערוץ 2 (קשת / רשת)

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נשא נאום לרגל יום ירושלים העולמי. "ירושלים היא של העם הפלסטיני ואין לאף אחד זכות עליה", אמר נסראללה ממקום מחבואו והבטיח כי ימשיך להיאבק יחד עם העם הפלסטיני עד לשחרור פלסטין.

מזכ"ל חיזבאללה אמר כי בין אירן ובין סוריה קיימת ברית שלא ניתן לפרק והדגיש את כשלונו של צה"ל ביותר מחזית אחת. "ישראל נמצאת במשבר פוליטי וצבאי מאז מלחמת לבנון השנייה".

נסראללה התייחס גם למתון הפיננסי בעולם ואמר כי המשבר הכלכלי משרת את האינטרסים של המערב משום שתשומת הלב מוסתת מהעוולות שהמערב עושה.

בהתייחסו למצב בלבנון ציין כי ארגון החיזבאללה יכול לזקוף לזכותו ניצחון בהקמתה של ממשלת אחדות בלבנון. "לבנון היא ארץ מאוד מיוחדת ולא תוכל לטפל בבעיות שלה בלי העזרה של חיזבאללה", אמר.

לסיום, הבטיח כי כל אחד ואחד מאנשי חיזבאללה לא יישן ולא ינוח- עד שינקמו את חיסולו של עימאד מורנייה, קצין המבצעים של חיזבאללה, מי שנחשב ל"מוח" מאחורי הפיגועים בבואנוס איירס ובבסיס המארינס בביירות, שחוסל בפברואר השנה.