הקונגרס הקפיץ גם את הנפט: מחיר החבית ננעל בעלייה של 4.4% על 100.62 דולר; בסיכום רבעוני המחיר צנח ב-28%

בסיכום חודשי איבד מחיר חבית כ-12.8% ; המסחר ההפכפך בנפט היום שיקף את חוסר הוודאות בשווקים לגבי עתידה של תוכנית החילוץ של הממשל ; העלייה שרשם הדולר לעומת האירו ומטבעות נוספים, מיתנה במקצת את הזינוק במחירי הנפט, כמו גם פקיעתם של החוזים לאספקה באוקטובר

המסחר ההפכפך בחוזים העתידיים למסירה בנובמבר, על הנפט הגולמי, שיקף את חוסר הוודאות בשווקים לגבי עתידה של תוכנית החילוץ של הממשל. היום (ג') עלה המחיר לחבית נפט ועבר שוב את מחסום ה-100 דולר, כשננעל בעלייה של 4.4% או 4.27 דולר, על 100.64 דולר לחבית.

בסיכום חודשי, מחירה של חבית נפט איבד 12.8% ובסיכום רבעוני צנח ב-28% [לאתר חוזים עתידיים]

העלייה שרשם הדולר לעומת האירו ומטבעות נוספים, מיתנה היום במקצת את הזינוק במחירי הנפט, כמו גם פקיעתם של החוזים לאספקה באוקטובר. אנליסט בכיר אמר לרויטרס כי "השוק נלחץ משני כיוונים מנוגדים. מצד אחד, יש לנו נתונים המצביעים על רמות מלאי הדוקות, אבל הנתונים האלה עומדים בצילו של המשבר הפיננסי".

בבורסת הסחורות של ניו יורק הגיע היום (ג') בצהריים המחיר על חבית נפט לאספקה בנובמבר ל-98 דולר, עלייה של 1.63%, לאחר שבמהלך המסחר המחיר נע בין 93.36 דולר ל-100.02 דולר.

הדולר התחזק לעומת האירו, במיוחד לאור התקווה המחודשת בשווקים לגבי נכונותם של חברי הקונגרס בארה"ב להגיע להסכם בנושא החילוץ, לאחר שאתמול (ב') התוכנית שהוגשה על-ידי הממשל נדחתה.