חברת מילומור פיטרה כ-40 עובדים

ל"גלובס" נודע כי החברה פיטרה כ-40 עובדים כשליש מכוח האדם בחברה, וצפויה לאחר החגים לפטר עובדים נוספים ; צווי העיקול שהוטלו על נכסי החברה וכספים המגיעים לה, בוטלו ובסוף החודש יוגש דו"ח על מצב החברה וכן הצעת הסדר נושים

חברת מילומור , הנמצאת בשליטת פרדי רובינסון, פיטרה במהלך השבוע האחרון כ-40 עובדים ולאחר החגים עשויה לפטר עובדים נוספים המהווים כשליש מכוח האדם של החברה, כך נודע ל"גלובס". ככל הנראה מדובר בעובדים שסיימו את עבודתם בפרויקט בנייה שכבר הושלם.

החברה נמצאת בהקפאת הליכים בהתאם להתחלת בית המשפט מתחילת החודש והנאמן המופקד על הניהול השוטף והפיננסי של החברה הוא רואה חשבון חן ברדיצ'ב.

צווי העיקול שהוטלו על נכסי החברה וכספים המגיעים לה, בוטלו ובסוף החודש יוגש דו"ח על מצב החברה וכן הצעת הסדר נושים. למילומור, השולטת גם בקבוצת הנדל"ן רסידו, וכן לרובינסון עצמו, חובות של כ-890 מיליון שקל. מילומור טוענת שנקלעה למצוקה תזרימית אך אינה חדלת פירעון, שכן היקף נכסיה לפי המאזן הוא כ-1.23 מיליארד שקל.

מילומור טרם הגישה את דו"חותיה לרבעון השני, ורשות ני"ע הודיעה שתקנוס אותה בגין כך. החברה צופה שההפסד הרבעוני יסתכם בלפחות 50 מיליון שקל. "זה רק עניין של אשראי ותזרים לזמן קצר עד שנסדר את המצב ומילומור תהפוך להיות חברה מצליחה. מילומור הצליחה במשך כל השנים. היא חברה טובה, עם צוות טוב ועם אנשים טובים בעלי הרבה מאוד ניסיון, ידע ומוניטין. אני מקווה שהכול יסתדר". אמר ל"גלובס" רובינסון בראיון בתחילת החודש.

ממילומור נמסר בתגובה: "כחלק מצעדי ההבראה החלה החברה ברה ארגון".