המשביר יחליף את בתי-הקולנוע בקניון השרון ובקניון חולון

שני הסניפים החדשים של המשביר לצרכן צפויים להיפתח ברבעון הראשון של 2009 ; בנוסף צפויה הרשת להיכנס ב-2009 גם לקניון הזהב, לאחר שהקניון ביטל את תוכניתו להקמת קולנוע איימקס

אחרי אפריקה ישראל, גם בקניוני ישראל ובקניוני עזריאלי מוותרים על בתי-הקולנוע, הפעם לטובת המשביר לצרכן . הרשת תיכנס לקניון השרון בנתניה של קניוני ישראל במקום בתי-הקולנוע של רב-חן, וכן תיכנס לקניון חולון של עזריאלי במקום בתי-הקולנוע של גלובוס גרופ. כך נודע ל"גלובס". שני הסניפים צפויים להיפתח ברבעון הראשון של 2009.

הסניף בקניון השרון ובקניון חולון ישתרעו כל אחד על שטח של 1,500 מ"ר.

בנוסף, צפויה הרשת להיכנס ב-2009 גם לקניון הזהב, לאחר שהקניון ביטל את תוכניתו להקמת מתחם של קולנוע איימקס.

"המשביר בפורמט הפעילות הנוכחי שלו הוא עוגן מרכזי בכל קניון. מדובר באחת הרשתות היחידות שמסוגלת וגם מביאה בפועל לקוחות ייעודיים לחנות ולקניון, בעיקר דרך מועדון הלקוחות המונה 435 אלף בתי-אב פעילים. אני צופה שלאור פעילות הקבוצה בכללותה, במיוחד ניו-פארם, ולאור המצב הכלכלי, הקבוצה רק תלך ותתחזק ותיכנס גם לקניונים שהיא אינה פעילה בהם היום", אומר אסף בן-דב, מנכ"ל משותף במשביר.

יצויין כי קניון השרון, תחת בעלות אקירוב, הוא אחד הקניונים הבודדים שבחר להוציא את המשביר מהקניון עם מכירתו לקבוצת שביט. "הסניף בשרון היה אחד הסניפים המרכזיים של הרשת מבחינת מחזור הפעילות הכספי. אני מ

אמין שהחזרה לקניון השרון היא סגירת מעגל, הן לאוכלוסייה באזור והן לעובדים. העיר חולון היא אזור בתול מבחינת הרשת, ואין לי ספק שנהווה בה גורם קמעונאי משמעותי", מוסיף בן-דב.

מנכ"ל קניוני ישראל, משה רוזנבלום, מסר בתגובה: "בתי-הקולנוע החליטו שלא לחדש את החוזה עם קניון השרון בנתניה, אחרי 20 שנות פעילות במקום".