חברת "קופה רושמת" משיקה את Shopper.TV Media - אלפי מסכי טלוויזיה שיוצבו בחנויות המזון של רשתות השיווק ובשוק הפרטי.
על גבי המסכים יוקרנו תשדירי פרסומת ומידע המותאמים במיוחד לקהל הקונים.
לדברי מנכ"ל "קופה רושמת", אריק ינאי, ערוץ פרסום זה הוא המדיה האפקטיבית ביותר בתקופת מיתון, כיוון שהיא פועלת על הצרכנים בזמן "אמת" ברגע הקנייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.