אינקרדימייל מפטרת 13 עובדים - כ-10% מעובדי החברה

עופר אדלר, המנכ"ל: המהלך נועד לעמוד ביעדים של 2009 ; החברה תפרסם את דו"חות הרבעון ב-14 בנובמבר

חברת אינקרדימייל , מפתחת תוכנות למשתמשי דואר אלקטרוני ומסרים מיידיים, הודיעה על פיטורי 13 עובדים, 10% מתוך כ- 140 עובדי החברה.

בהודעה לעיתונות מטעם החברה, אמר עופר אדלר, מנכ"ל אינקרדימייל: "לאחר ניתוח המצב הכלכלי הגלובלי והבנת השפעתו האפשרית עלינו, הגענו למסקנה כי על מנת לעמוד ביעדים של שנת 2009 עלינו להתייעל ולצמצם בהוצאות. אנו נערכים לכך בהתאם, ולצערנו עלינו להיפרד מ- 13 עובדים. עם זאת, אנו מאמינים ביתרונות המודל העסקי שלנו, שומרים על איתנות פיננסית, וממשיכים להשקיע בהמשך הצמיחה וברווחיות בשנת 2009".

החברה תפרסם את דו"חות הרבעון ב-14 בנובמבר. החברה עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שהייתה חלוצת החברות שהשקיעו באגרות חוב בריבית מכרז משתנה (ARS) והצליחו למכור חזרה את ההשקעה לבנק ההשקעות שמכר להן את ההשקעה הנזילה החלופית לפקדון בנקאי שהתבררה כשלא נזילה - במקרה שלנו, קרדיט סוויס שב-3% ממנו מחזיקה כור תעשיות הישראלית שבשליטת נוחי דנקנר.

הבנק השוויצרי מכר לאינקרדימייל את אגרות החוב הלא סחירות הללו ביולי 2007, והיא תקבל את הערך המתואם המלא בגינן מהבנק - 5 מיליון דולר ברבעון הרביעי. נציין, מרבית התמורה כבר התקבלה מקרדיט סוויס.

אינקרדימיילאינקרדימייל