שירות ה-Naked Adsl של בזק אינו יקר מדי - סיכוי קטן להתערבות משרד התקשורת במחיר

ממצאי הביניים בבדיקת היעילות לשירות קו עירום ייעודי לאינטרנט, מלמדים שהשירות נקלט, או אינם מראים שהשירות לא נקלט ; השירות נכפה על בזק כדי לעודד כניסתם של מפעילי תקשורת חדשים שיספקו שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט (VoIP)

ממצאי הביניים בבדיקת היעילות של שירות ה-Naked Adsl (קו עירום ייעודי לאינטרנט) של בזק במשרד התקשורת מלמדים שהשירות נקלט, או אינם מראים שהשירות לא נקלט, לפי גורמים במשרד. המשמעות: הבדיקה תימשך, אבל ספק אם תוביל להתערבות המשרד במחיר השירות, שנתפס כגבוה מדי.

בחודשים האחרונים בדק המשרד את עלויות השירות, בעקבות תלונות של שחקנים חדשים בשוק. השירות מציע קו אינטרנט נקי משיחות טלפון בכ-75 שקל (25 שקל לקו, פלוס חבילת האינטרנט של המנוי - 50 שקל בממוצע).

השירות נכפה על בזק כדי לעודד כניסתם של מפעילי תקשורת חדשים שיספקו שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט (VoIP). אלא שהתמחור שלה לשירות היה גבוה משקיוו במשרד התקשורת, ולכן עלו סימני שאלה אם היא לא פוגעת בכניסת מפעילים חדשים לשוק הטלפוניה. המחיר דומה למחיר הקו הקל בבזק, נוצר רושם שבזק יצרה תמחור גבולי ובעייתי לשירות, ולכן עקב המשרד אחר נתוני המכירות שלו, כדי לוודא שאינו יקר מדי - מה שהיה מתבטא בביקוש.

כעת נראה שהמשרד לא יורה לבזק להפחית את המחיר, ובכך התבדו הציפיות של רבים.