בנק דיסקונט פותח 100 סניפים בימי שישי

72% מכלל סניפי הבנק ייפתחו בעקבות סקר לקוחות שערך הבנק בשאר הבנקים שיעור הסניפים הפתוחים בשישי נע בין 17% ל-54%

בנק דיסקונט, בניהולו של גיורא עופר ובראשות שלמה זהר, הולך לקראת הלקוחות ופותח מאה סניפים, 72% מסניפי הבנק, בימי שישי. במהלך שיווקי יוצא דופן הודיע היום (ג') דיסקונט כי ירחיב את מערך הסניפים ונקודות השירות הפועלים בימי שישי, "כדי להתאים את שעות הפעילות לאורח חייו של הלקוח המנצל את היום החופשי שלו לפעילות בנקאית".

בשאר הבנקים שיעור הסניפים הפתוחים בימי שישי נמוך בהרבה ונע בין 17% ל-54%. מסקר של דיסקונט עולה כי 64% מהציבור מעוניינים במידה רבה ובמידה רבה מאוד כי הבנק שלהם יהיה פתוח ביום שישי. מנגד 47% לא מרוצים משעות פתיחת הסניפים בבנק שלהם. רק לפני שנה הוביל דיסקונט מהלך של פתיחת סניפים עד השעה 20:00.

"על הבנק להתאים את עצמו ללקוח ולא שהלקוח יתאים את עצמו לבנק", אומר אלי חוטר, סמנכ"ל וראש מערך שיווק ותכנון אסטרטגי בדיסקונט ל"גלובס". "השירות ביום שישי מאוד מבוקש, המהלך נועד להעניק שירות ללקוח מתי והיכן שנוח לו. ל-97% מהלקוחות מהבנק יהיה סניף דיסקונט פתוח ביום שישי במרחק עשר דקות מבתיהם".

המהלך של דיסקונט, שנועד לבדל עצמו מהמתחרים, יוצא דווקא בזמן האטה במשק כדי להדגיש את ההובלה השיווקית של דיסקונט. הבנק יצא בקמפיין פרסומי גדול שילווה את המהלך, בהשתתפות הפרזנטור הקבוע של הבנק מודי בר-און ובעלות של 7 מיליון שקל.

דיסקונט, הנמצא בבעלות משפחת ברונפמן, מחזיק בנתח שוק של כ-17% ובשנים האחרונות נוקט אסטרטגיה שנועדה להגדיל את כוחו בשוק הקמעונאי. הבנק זכה במכרז למתן שירותים בנקאיים לעובדי מדינה ולמורים ובשנה האחרונה שילש את נתח השוק שלו בתחום המשכנתאות. *