שופרסל: עלייה בשיעור הרווח התפעולי ל-5.1% - לעומת 4.6% ברבעון המקביל אשתקד

מכירות מגזר הקמעונאות רשמו גידול של 13.2% ל-2.878 מיליארד שקל ; הכנסות מגזר הנדל"ן ירדו ב-26.3% ל-14 מיליון שקל, לעומת 19 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ; הרווח הנקי זינק ב-145% ל-59 מיליון שקל

חברת שופרסל , בעלת רשת הסופרמרקטים הגדולה בישראל, פרסמה הבוקר (ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה ולתשעת החודשים הראשונים של השנה.

ברבעון השלישי הסתכמו המכירות החברה ב-2.892 מיליארד שקל, עלייה של 12.92% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הגידול במכירות נבע בין היתר מעליית מחירי המכירה כתוצאה מייקור המוצרים ע"י הספקים, מהשקת פורמט חדש "פורמט יש" ומגידול במצבת החנויות בחברה, שהסתכמה ב-231 חנויות בשטח כולל של כ-514 אלף מ"ר.

מכירות מגזר הקמעונאות רשמו גידול של 13.2% והסתכמו ב-2.878 מיליארד שקל ואילו הכנסות מגזר הנדל"ן סבלו מקיטון של 26.3% והסתכמו ב-14 מיליון שקל לעומת 19 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי של שופרסל הסתכם ברבעון השלישי ב-147 מיליון שקל, עלייה של כ-24% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח התפעולי נבע מהגידול בהכנסות החברה. שיעור הרווח התפעולי הסתכם ב-5.1% לעומת 4.6% ברבעון המקביל בשנה שעברה.

הרווח הנקי עליו דיווחה החברה זינק ב-145% ל-59 מיליון שקל לעומת רווח של 24 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

עם פרסום הדו"חות אמרו רפי ביסקר ושולם פישר, יו"רים משותפים של שופרסל: "אנו מרוצים מאד מהתוצאות. לשופרסל תשתיות מצוינות להמשך צמיחה ועמידה ביעדים, גם בתקופות של אי ודאות השוררות במשק".

היו"רים גם הכריזו על חלוקת דיבידנד בסך 108 מיליון שקל.

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל: "תוצאות הרבעון ותשעת החודשים האחרונים, מ וכיחות פעם נוספת כי התשתית הייחודית של שופרסל, הפורמטים, מועדון הלקוחות, המותג הפרטי וכרטיסי אשראי שופרסל שעבר את הנפקתם של כ-200 אלף כרטיסים, הם הבסיס להמשך צמיחת הרשת". והוסיף: "הפורמט החדש "יש" אותו השיקה הרשת מהווה נדבך נוסף להמשך צמיחת החברה".