פרסום OFFLINE בנק לאומי ו-yes עושים דאבל בשתי הטבלאות השבוע באמצעות מקאן-אריקסון. המיסטיקן אורן זריף הופך לפרזנטור של מחסני תאורה, ומאיר את סוף החמישייה.
1. פרטנר-אורנג' - 480,244 דולר
פרטנר במקום הראשון עם קמפיין לרכישת חבילות במחיר ידוע, באמצעות ראובני-פרידן.
2. בנק לאומי - 463,358 דולר
בנק לאומי מציע: "כרטיס פלטיניום לכל סטודנט", באמצעות מקאן-אריקסון.
3. yes - כ-404,154 דולר
yes חוזרים לקדם את yes max באמצעות מקאן-אריקסון, תחת הסלוגן "מרגיש שפספסת משהו"?
4. סמסונג סלולר - 356,115 דולר
סמסונג במקום הרביעי עם פרסום למכשיר המגע TOUCH WIZ, באמצעות מקאן-אריקסון.
5. מחסני תאורה - 353,025 דולר
מחסני תאורה עוברים למנורות סילבניה עם הפרזנטור החדש אורן זריף, באמצעות ענבר-מרחב-שקד.
פרסום ONLINE
לאומי והבינלאומי מתמקמות בפסגה וכובשות השבוע את מסכי האתרים. מזרחי-טפחות רק במקום הרביעי.
1. בנק לאומי - 192,673 דולר
לאומי ומקאן דיגיטל בקמפיין מושקע גם ברשת לכרטיס פלטיניום לכל סטודנט.
2. בזק בינלאומי - 78,907 דולר
בזק בינלאומי במקום השני עם "טקס פרסי האינטרנט 2008", באמצעות אידיאולוג'יק.
3. yes - כ-73,352 דולר
yes מפרסמת את סדרת המתח OIXT בערוץ הילדים שלה, באמצעות מקאן דיגיטל.
4. בנק מזרחי-טפחות - 41,868 דולר
מזרחי-טפחות במקום הרביעי עם הטבות לפתיחת חשבון סטודנ, באמצעות I&M.
5. סופר-פארם - 40,928 דולר
סופר-פארם ממשיכה במתקפת הבשמים עם "TOP TEN", באמצעות נקסט אין.
* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 05/11/08 - 30/10/08. פרסום OFFLINE: כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה. פרסום ONLINE: כולל באנרים באתרים המובילים. מחיר ריאלי לפי שקלול יפעת בקרת פרסום.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.