עמנואל רוזן בדרך לטלוויזיה החינוכית? עשוי להגיש את "תיק תקשורת"

רוזן, שנחשב לעיתונאי ומגיש ותיק, הגיש עד לפני מספר חודשים את התוכנית "השורה התחתונה" בזכיינית ערוץ 2 רשת ; מסר בתגובה: "קיבלתי הצעה, שום דבר לא סגור"

הטלוויזיה החינוכית מנהלת מגעים מתקדמים עם עמנואל רוזן לשם צירופו לחינוכית באמצעות הובלת תוכנית הדגל של התחנה, "תיק תקשורת" - כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע כי ועדת ההתקשרויות של החינוכית צפוייה לדון במינוי זה כבר ביום ראשון הקרוב, ואם הדברים ייסגרו באופן סופי - אזי יהיה זה רק בתחילת שבוע הבא.

מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה כי שום דבר עדיין לא סגור. עמנואל רוזן מסר בתגובה: "קיבלתי הצעה, שום דבר לא סגור".

מזה תקופה ארוכה שבחינוכית בוחנים אפשריות באשר למינוי מגיש לתוכנית "תיק תקשורת", שנמצאת בימים אלה בפגרה. כזכור, לפני מספר חודשים הודיע חיים זיסוביץ' על פרישתו מתפקיד זה.

רוזן, שנחשב לעיתונאי ומגיש ותיק, הגיש עד לפני מספר חודשים את התוכנית "השורה התחתונה" בזכיינית ערוץ 2 רשת. בהמשך התקבלה החלטה שלו ושל מנכ"ל רשת, יוחנן צנגן, כי התוכנית במתכונת שהיתה לא תשוב עוד. במהלך החודשים האחרונים התנהלו לא מעט מגעים בין רוזן לבין גופי שידור שונים במטרה לדון בהמשך דרכו.

יש לזכור כי רוזן נמנה גם על הטאלנטים של תחנת רדיו 99, שבימים אלה מניותיה עוברות מידי ארקדי גידאמק לידי רדיו ללא הפסקה שבבעלות אלי אזור ודודי ויסמן.