מודי בר-און ויהושע TBWA שוב בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומת של דיסקונט בכיכובו של בר-און עושה את ה"דאבל" בסקר הפרסומות כבר בשבוע הראשון שלה באוויר ; הפרסומת של פוקס מופיעה בדירוג למרות שכבר ירדה מהאוויר

הסרטון החדש של בנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, מתמקם כבר בשבוע הראשון שלו באוויר הן בראש רשימת הפרסומות הזכורות והן בראש רשימת האהודות.

שיעור הזכירות לפרסומת עומד על 7.4% - שיעור נמוך מעט מהממוצע החצי שנתי. מבחינת אהדה, רושמת הפרסומת 15.6%.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל מכון גיאוקרטוגרפיה, "תופעת" הפרסומות של בנק דיסקונט מוכיחה את עצמה שוב. למרות שזה השבוע הראשון לשידורה של הפרסומת על המרקע, השימוש בפרזנטור נכון, המזוהה באופן מוחלט על-ידי הציבור עם המותג של הבנק, הצליחה להביא את הפרסומת כבר בתחילת הקמפיין הנוכחי לכבוש את המקומות הראשונים בדירוג הפרסומות הזכורות והפרסומות האהובות.

יצויין כי הפעם האחרונה שבה הגיעו מודי בר-און וחבריו מבנק דיסקונט לראשות טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות, היתה בחודש מרץ 2008, בזמן שיצאו לטייל על המסך בטיול השנתי של הבנק במצדה.

הפרסומת ל-012 סמייל, בכיכובם של אייל קיציס ואביעד קיסוס (באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס), יורדת השבוע מקום אחד בדרוג הפרסומות האהובות ומתמקמת במקום השני עם שיעורי אהדה של 14.4%. מבחינת הזכירות מתמקמת הפרסומת במקום הרביעי עם שיעורי זכירה של 4.7% - עלייה יחסית לשבוע שעבר אז נרשם שיעור זכירה של 2.8%.

הפרסומת של yes באמצעות מקאן אריקסון רושמת השבוע את מספר המופעים הגבוה ביותר מבין כל הפרסומות ששודרו. ההשקעה הכספית והעובדה שהפרסומת שודרה כבר בגלים קודמים, עוזרים לה להתברג מיד במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות. מבחינת שיעורי האהדה לפרסומת, למרות ירידה קלה - 11.3% השבוע (לעומת 12.5% בשבוע שעבר), הפרסומת מטפסת במקומה בדרוג ומגיעה למקום הרביעי. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים יחסית בקרב בעלי השכלה גבוהה.

הפרסומת לפוקס באמצעות זרמון-גולדמן ממשיכה להופיע בדרוג למרות שכבר ירדה מהאוויר. היא ממוקמת במקום השלישי בטבלת הפרסומות הזכורות השבוע - ירידה של שלב אחד בהשוואה לשבוע שעבר עם שיעור זכירה של 5.1%. לעומת זאת, שיעורי האהדה לפרסומת במגמת צניחה, ועומדים כעת על 8.5%.

הפרסומת של האגיס באמצעות מקאן אריקסון מתמקמת במקום השלישי בטבלת הפרסומות האהובות.

הפרסומת רושמת שיעורי אהדה גבוהים יחסית בקרב נשים, שעולים עם העלייה בגיל. בזכירות מצליחה הפרסומת פחות, והיא ממוקמת במקום השמיני עם 2.3% אחוזי זכירה.

השבוע ניכרת מגמת עלייה בהשקעה בפרסום, דבר המתבטא גם במספר מופעים גבוה יותר של פרסומות וחסויות ששודרו השבוע (223 לעומת 180), וגם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים, שעומד השבוע על 34.1 מיליון דולר - עלייה של 12% בהשוואה לשבוע שעבר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).