013 נטוויז'ן נכנסת לשוק הטלפוניה הנייחת: מציעה מסלול "דבר ללא הגבלה" בשקל ליום

המנכ"ל, ריצ'ארד הנטר: אם החברה תצטרך לפרסם את השירות, הסיכויים להרוויח ממנו יהיו נמוכים, ולכן הפרסום יהיה מתחת לקו ; לדבריו, לא מדובר במהלך שאמור להקדים את פרטנר, שתיכנס בקרוב לתחום

אחרי שסבל מדשדוש במשך חודשים ארוכים שבו היו בו שניים וחצי מתחרים בלבד (אקספון , HOT ו-012 סמייל ), מקבל היום (א') שוק הטלפוניה הנייחת זריקת מרץ חשובה בדמות כניסתה של חברת 013 נטוויז'ן לתחום. מי שחשב שמחירי HOT ומחיריה של סמייל 012 נמוכים, מקבל היום עדות נוספת לאן המחירים יכולים לרדת כאשר נטוויז'ן מציעה מסלול של "דבר ללא הגבלה" תמורת שקל ליום.

נדגיש כי החברה לא ציינה בהודעתה כי מחיר השיחה לסלולר יעמוד על 49 אג' לדקה, מחיר הגבוה בהרבה מהמקובל בהתקשרות מטלפון נייח לסלולרי. רק לאחר פנייה לחברה היא מסרה את הנתון הזה.

המהלך של 013 נטוויז'ן מתוכנן כבר חודשים ארוכים אבל רק לאחרונה התגבש המודל העיקרי לכניסה שלה לתחום, כאשר היא כבר מצהירה שאין בכוונתה לפרסם אותו "מעל הקו", כלומר השירות ייועד ללקוחות האינטרנט של החברה שאליהם תיעשה פנייה ישירה, ורק בשלב השני יוכלו לקוחות נוספים להצטרף לשירות.

ריצ'ארד הנטר, מנכ"ל החברה אמר היום ל"גלובס" שאם החברה תצטרך לפרסם את השירות, הסיכויים להרוויח ממנו יהיו נמוכים, ולכן הפרסום יהיה מתחת לקו. לדבריו, אין מדובר במהלך שאמור להקדים את פרטנר שתיכנס לתחום בקרוב.