סרגון מתרחבת באפריקה: מדווחת על עסקה בשווי 1.5 מיליון דולר וחונכת שני מרכזי פעילות חדשים

מרכזי הפעילות החדשים יהיו בניגריה ובדרום אפריקה ; קבוצת המחקר Wireless Federation: בניגריה יש למעלה מ-44 מיליון מנויי סלולר, ובדרום אפריקה 43 מיליון מנויים

ספקית פתרונות התקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, סרגון דיוחה היום על עסקה ביבשת אפריקה עם ספקית תקשורת בינלאומית מובילה בשווי של 1.5 מיליון דולר ועל פתיחתם של שני מרכזי פעילות חדשים של החברה באפריקה.

לסרגון ניסיון מוכח באפריקה. כזכור, העיסקה הנוכחית עם ספקית התקשורת הבינלאומית המובילה באה לאחר הודעה (ספטמבר 2008) על בחירת פתרונות ה-FibeAir של סרגון ע"י ספקית תקשורת לאומית גדולה במזרח אפריקה. יצוין, כי בין לקוחותיה של סרגון באפריקה: בוטסואנה טלקום, מיליקום טנזניה, נאוטל ואחרות.

בניגריה למעלה מ- 44 מיליון מנויים סלולר (נכון לספטמבר 2008), והיא אחד משווקי הסלולר הגדולים ביבשת. זאת על-פי מחקר שביצעה קבוצת Wireless Federation. המחקר מוסיף, כי דרום אפריקה לא נמצאת הרחק מאחור עם 43 מיליון מנויים. למרות החדירה המהירה, ממשיך השוק הסלולרי בדרום אפריקה להציג צמיחה שנתית עקבית של למעלה מ- 10%

סרגון מחזקת את מעמדה בשני שווקי סלולאר גדולים באפריקה. החברה פותחת סניף בלגוס, ניגריה וסניף נוסף ביוהנסבורג, דרום אפריקה. הסניפים החדשים, שיאוישו בעובדים מקומיים, יהוו מרכזי פעילות של החברה ביבשת וישרתו את הרשימה ההולכת וגדלה של לקוחות ושותפים של סרגון במערב ובדרום אפריקה.

"כשחקנים מרכזיים בשוק תקשורת ה-Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס למתג הראשי) בקצבים גבוהים, אנו מאמינים שעלינו להיות בעלי נוכחות פיזית בשניים מתוך שווקי הסלולר הצומחים במהירות הגבוהה ביותר בעולם", אומר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. " אפריקה הינה אזור של פרויקטים. מרכזי הפעילות שלנו ביבשת יאפשרו לנו לשתף פעולה עם שותפים מקומיים ברחבי דרום ומערב אפריקה. כך נוכל להציע ללקוחותינו הקיימים וללקוחות החדשים, פרוייקטים מקצה לקצה עם שליטה מעולה ומעקב צמוד".