דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר ,כינס היום (ב') 500 מנהלים מהחברה, ושטח בפניהם את תוכניות החברה לקראת הרחבת פעילותה בתחום התוכן וכניסתה לתחום התקשורת הנייחת. במסגרת הכינוס הודיע אבנר על השקה רשמית של השירותים המסחריים בקרב עובדי החברה, שיזכו לקבל את שירותי המפ"א בהנחות גדולות.
כניסתה של פרטנר לתחום התוכן והמפ"א רוקמת עור וגידים, ובימים הקרובים החברה תודיע מתי היא משיקה את השירותים מסחרית. ככל הנראה מדובר על השבועות הקרובים, אחרי שהחברה תסיים כיוונונים אחרונים ותוודא שהכל מתוכנן מבחינתה.
הכנס של פרטנר היום אמור להיות יריית הפתיחה למהלך האסטרטגי של החברה - מהלך שנבחן בדקדקנות על-ידי כל השוק על רקע העובדה שזו הפעם הראשונה שחברה סלולרית נוקטת במהלך אסטרטגי שמטרתו הפיכתה לחברת תקשורת כוללת, שלא ממוקדת שוק סלולרי בלבד.
נדגיש כי גם הניסיון בעולם אינו מוכיח שהכיוון שבו הולכת פרטנר הוא הנכון - ומכאן הסקרנות הרבה, בעיקר לאור המשבר הכלכלי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.