מערך הדואר של המתנ"סים בישראל ינוהל בבזק בינלאומי

השירות כולל ניהול תיבות הדואר בגדלים שונים, שיתוף יומנים, פנקסי כתובות ומשאבים ארגוניים, שיתוף אנשי קשר, עבודה עם MS Outlook ועוד

החברה למתנ"סים, חתמה על הסכם עם בזק בינלאומי לניהול מערך הדואר שלה הכולל מאות הסניפים הפזורים ברחבי הארץ. מדובר בפתרון אינטגרציה הלכה למעשה, המיושם באופן מלא בבזק בינלאומי, על גבי שרתי החברה ובשילוב מרכיבי אבטחת מידע, תוכנות גיבוי, סינון דואר ועוד.

באופן זה, מערך הדואר המרכזי של החברה למתנ"סים יוקם בחוות השרתים של בזק בינלאומי, ויוטמע ויתוחזק על ידי צוותי שירותי המומחה של החברה. עם הטמעת מערך הדואר המרכזי, ייהנו כ-1,700 משתמשי הקצה, בלמעלה מ-300 מתנ"סים הפזורים בכל רחבי הארץ, ממגוון ערכים מוספים שכולל השירות כגון - ניהול תיבות הדואר בגדלים שונים ,שיתוף יומנים, פנקסי כתובות ומשאבים ארגוניים, שיתוף אנשי קשר, עבודה עם MS Outlook, גישה אל הדואר והיומן דרך האינטרנט מהבית ומחו"ל, כולל יכולות מלאות של קביעת פגישות, עבודה בקבוצות, גיבוי לדואר ועוד.

השירות מאובטח באמצעות אנטי וירוס ואנטי ספאם מרכזיים, המתעדכנים במהירות ובזכות הגבלת הגישה רק לעמדות מורשות. הפתרון, לניהול מערך דואר מרכזי לחברה למתנ"סים הינו במתכונת מודל ASP - Application Service Provider, לפיו, אפליקציית שרת הדואר נצרכת על ידי הלקוח על גבי קישור האינטרנט רחב הפס של העסק, ובכך פתרון זה, מייעל את ההתנהלות התוך-עסקית ומהווה אלטרנטיבה יעילה וזולה להקמת שרת דואר עצמאי בחצר הלקוח.

השירות איננו מצריך רכישת ציוד היקפי ותוכנות (שרת, מערכת הפעלה, רישיון Exchange ,חומרת שרת וכד'). דן זיצ'ק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי "הפתרון שמספקת בזק בינלאומי מקנה לחברה למתנ"סים יכולות דואר מתקדמות ,זאת תוך חסכון כספי משמעותי ו"שקט נפשי" היות וניהול המערכת כולה ,הינו חיצוני".

כבר היום, מאות סניפי החברה למתנ"סים מחוברים לרשת VPRN ארצית של בזק בינלאומי ונהנים משימוש באינטרנט המהיר בצורה פרטית ומאובטחת.