או.אר.טי: אורפק חתמה על הסכם להתקנת מערכות תדלוק בטורקיה; תכיר בהכנסה של 5.5 מיליון דולר

היקפן הכספי הכולל של העבודות מסתכם בכ-18 מיליון דולר, כאשר יתרת העבודות תתבצע באמצעות קבלני משנה ; מועד השלמת העבודות אמור לחול עד תום 2009

או.אר.טי הודיעה היום (ג') כי החברה הבת (60.27%), אורפק מערכות , הנסחרת בבורסת ה-AIM, הודיעה על התקשרותה של החברה הבת שלה בטורקיה (60%) עם תאגיד טורקי מקונצרן Shell בהסכם לאספקה, התקנה ותמיכה ביחס למערכות תדלוק אוטומטיות ל-400 מיכליות/מיכלי דלק ו-1,100 משאבות דלק בתחנות תדלוק בטורקיה.

היקפן הכספי הכולל של העבודות מסתכם בכ-18 מיליון דולר, מתוכן תכיר אורפק בהכנסה של כ-5.5 מיליון דולר, ויתרת העבודות תתבצע באמצעות קבלני משנה.

מועד השלמת העבודות אמור לחול עד תום שנת 2009.

אלכס מילנר, מנכ"ל או.אר.טי, אמר היום: "ההסכם הנוכחי מול Shell מהווה נדבך נוסף של העמקת החדירה של אורפק אל השוק הטורקי, המהווה את אחד ממנועי הצמיחה שלה ברחבי העולם. הידוק שיתוף הפעולה שלנו עם Shell ועם לוקאויל בחודשיים האחרונים ממצבים את אורפק כשחקנית מובילה בשוק הטורקי, ועשויים לסייע לה להרחיב את פעילותה הן מול שתי חברות ענק אלה והן לסייע לה בקבלת הזמנות מחברות אחרות הפועלות בטורקיה ובאזור".

בחודש שעבר דיווחה אורפק כי תספק מערכות לחברת לוקאויל, הפועלת בטורקיה, בין היתר, באמצעות חברת אקפט (Akpet), אותה רכשה לאחרונה.