היום לפנות בוקר (ה') עלתה לאוויר בארה"ב רשת ערוצי הטלוויזיה החדשה של ליגת הבייסבול (MLB). הרשת תשדר ל-50 מיליון בתי אב, כמות גדולה יותר מבתי האב שאליהם מגיעה רשת הערוצים הדומה של ליגת הפוטבול (NFL) חמש שנים לאחר היווסדה.
הרשת של ה-MLB ניתנת בחינם, לעומת זו ה-NFL, שהערוצים שלה נחשבים לערוצי פרימיום ו-42 מיליון המנויים שלה צריכים לשלם תוספת של שבעה דולר לחבילת הבסיס הקיימת שלהם כדי לצפות בה.
רשת ה-MLB תשדר בין היתר משחקים חיים מהעונה הרגילה בשיטת פיי-פר-ויו. ההערכות הן כי הרשת תכניס 200 מיליון דולר בשנה הראשונה שלה, כאשר 150 מיליון דולר יגיעו באמצעות פיי-פר-ויו ו-50 מיליון דולר נוספים ייכנסו ממפרסמים.
ה-MLB היא ליגת הספורט השנייה הכי מכניסות בעולם, אחרי ה-NFL. בשנת 2008 הסתכמו הכנסות הליגה בעונה הסדירה בלבד ב-6.5 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.